فغان طالبان برآمد/ طالبان: دوستم مانند گرگ درنده است

© @https://twitter.comفغان طالبان برآمد/ طالبان: دوستم مانند گرگ درنده است
فغان طالبان برآمد/ طالبان: دوستم مانند گرگ درنده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروه طالبان در واکنش به یورش نیروی های دولتی افغانستان به رهبری معاون نخست پیشین رئیس جمهور افغانستان، او را گرگ درنده خواند. 
درگیری درفاریاب/ مارشال دوستم جنگ را رهبری می‎کند - اسپوتنیک افغانستان
درگیری در فاریاب/ مارشال دوستم جنگ را رهبری می ‎کند

به گزارش اسپوتنیک، ذبیح الله مجاهد در واکنش به یورش نیروهای دولتی به رهبر مارشال عبدالرشید دوستم با انتشار ویدیوی از سخنان او نوشت: ما با چنین دشمن بی مروت و وحشی صفت مواجه استیم!

او در ادامه نوشته است، که مارشال دوستم در این ویدیو می گوید: گرگ واری در خانه ها در آیید، دیوارها را سوراخ کنید و همیتو زدن بکنید و مرمی بزنید.

او افزوده است، که چیدن همچو گرگ های درنده وگلم جم های کمونیست از سر ملت مظلوم ما نیازمندی مبرم مردم ماست.

یادآوری می کنیم، که پیش از این، دفتر مطبوعاتی حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان با انتشار اعلامیه‌ای نوشته بود، که این درگیری شام روز یکشنبه (۲۸ جدی) در ولسوالی قرمقول ولایت فاریاب رخ داده است.

در این اعلامیه آمده بود: «شام روز یکشنبه پس از تشدید حملات گروه طالبان در برابر ولسوالی قرمقول ولایت فاریاب، الحاج مارشال عبدالرشید دوستم رهبر و بنیان گذار حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان بلافاصله برای حمایت از نیرو‌های امنیتی و دفاعی وارد خط نبرد در این ولسوالی شد و رهبری جنگ را علیه طالبان به دست گرفت».

دفتر مطبوعاتی حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان اعلام کرد: «در این عملیات که تا پیش از چاشت روز دوشنبه ادامه پیدا کرد، 13 تن از افراد گروه طالبان کشته شدند و هشت تن دیگر این گروه به دست نیرو‌های محافظتی مارشال عبدالرشید دوستم دستگیر شدند».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала