اتمر وارد عربستان سعودی شد

© Ministry of Foreign Affairs of Afghanistan (MFA) اتمر وارد عربستان سعودی شد
اتمر وارد عربستان سعودی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور خارجه افغانستان از سفر وزیر خارجه این کشور به عربستان خبر داد. 
اتمر: تداوم ناامنی و کشتار غیرنظامیان، از اعتماد مردم به مذاکرات دوحه کاسته - اسپوتنیک افغانستان
اتمر: تداوم ناامنی و کشتار غیرنظامیان، از اعتماد مردم به مذاکرات دوحه کاسته

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه افغانستان امروز سه شنبه ۳۰ جدی ۱۳۹۹ نوشت: محمد حنیف اتمر وزیر امور خارجۀ جمهوری اسلامی افغانستان در چهارچوب یک بازدید سه روزه از عربستان سعودی، عصر امروز وارد جده شد. در هنگام مواصلت به میدان هوایی ملک عبدالعزیز، وزیر امور خارجه و هیأت همراه ایشان از سوی مقام های عالی رتبۀ عربستان مورد استقبال قرار گرفتند.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که هدف از بازدید اتمر از عربستان سعودی، تقویت هرچه بیشتر روابط دوجانبه، قدردانی از حمایت و پشتیبانی ریاض از روند صلح افغانستان، و گسترش روابط اقتصادی و تجارتی می‌باشد.
این وزارت افزوده است، که قرار است وزیر امورخارجۀ کشور در جریان سفرش به عربستان، با شهزاده فیصل بن فرحان آل سعودی همتای عربستانی خود و شماری دیگر از مقامات بلندپایۀ آن‌کشور ملاقات و روی یک‌رشته موضوعات دوستداشتنی شان از آن میان تقویت اجماع جهانی و منطقه‌یی وافزایش حمایت جهان اسلام از فرآیند صلح افغانستان گفت و گو وتبادل نظر کند.

یادآوری می کنیم، که پیش از این حنیف اتمر با بانو جوتا اورپیلاینن کمیساریای اروپا برای مشارکت های بین المللی گفت و گوی تیلیفونی انجام داده بود. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала