غنی در دیدار با زنان هراتی: بدون جمهوریت زندگی ارزش ندارد

© Photo / Facebook account of ARGغنی در دیدار با زنان هراتی: بدون جمهوریت زندگی ارزش ندارد
غنی در دیدار با زنان هراتی: بدون جمهوریت زندگی ارزش ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان، در سفرش به هرات، با شماری از زنان آن ولایت دیدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرده است که محمد اشرف غنی در سفرش به ولایت هرات، با زنان این ولایت دیدار کرد و خواست ها و پیشنهادات شان را در عرصه های مختلف استماع نمود.
در این دیدار رئیس جمهور افغانستان، ضمن تشکر از سهمگیری فعال زنان هرات در بخش های مختلف جامعه، گفت: "طرز حکومتداری ما این است تا میراثی را بجا بگذاریم که تحول ما به عقب بر نگردد. زنان افغان حاضر نیستند که به عقب برگردند و قدرتی برای عقب زدن آنان وجود ندارد."

غنی نام میدان هوایی هرات را تغیر داد - اسپوتنیک افغانستان
غنی نام میدان هوایی هرات را تغییر داد

آقای غنی، زنان هرات را به زنان و دختران گوهرشاد بیگم خواند و گفت: "نقش تان را در تاریخ افغانستان نباید فراموش کنید و زنان افغان هیچگاه در حاشیه قرار نخواهند گرفت."
وی به زنان گفت تا بحث واضح اقتصادی را داشته باشند و زنان باید در قسمت اصلاحات در معارف، سهم ارزنده را ایفا نمایند.
رئیس جمهور افغانستان در اخیر سخنانش گفت: احترام و باورمندی من به زنان، از فرهنگ اصیل افغانی سرچشمه می گیرد. وی افزود که وحدت ملی در افغانستان بی سابقه بوده و آغوش جمهوریت بزرگ می باشد. در راه جمهوریت شهادت افتخار است و بدون جمهوریت زندگی ارزش ندارد."
غنی طی این سفرش به ولایت هرات، پرده برداری از لوح، میدان هوایی بین المللی هرات را به نام میدان هوایی بین المللی خواجه عبدالله انصاری مسمی نمود.
رئیس جمهور غنی پس از نامگذاری میدان هوایی متذکره، طی صحبتی گفت: جای مسرت و افتخار است که امروز میدان هوایی بین المللی هرات به نام میدان هوایی بین المللی خواجه عبدالله انصاری، رسماً نامگذاری شد و این گام نیک را به تمام افغان ها و جهان اسلام تبریک می گویم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала