قیصاری: اگر حکومت از من بخواهد، اختطافگران عبدالرووف را نشان میدهم

© Photo / Facebook account of Nezamuddin Qaisariقیصاری: اگر حکومت از من بخواهد، اختطافگران عبدالرووف را نشان میدهم
قیصاری: اگر حکومت از من بخواهد، اختطافگران عبدالرووف را نشان میدهم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظام الدین قیصاری می گوید که رهبری حکومت از وی بخواهد، اختطاف گران عبدالرووف را نشان خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پژواک، نظام الدین قیصاری اعلام کرد که اگر رئیس جمهور غنی، امرالله صالح معاون اول جمهور و شورای امنیت از وی بخواهند، ربایندگان عبدالرووف ۹ ساله را به آنها نشان خواهد داد.
وی گفته است که ادارۀ محلی بلخ، نمی تواند از ترس علیه اختطافگران عملیاتی انجام دهد.

یک جنگ - یک آهنگ؛ سریال جالب نظام‌الدین قیصاری - اسپوتنیک افغانستان
یک جنگ - یک آهنگ؛ سریال جالب نظام‌الدین قیصاری

اما فرهاد عظیمی والی بلخ، در پاسخ به سخنان قیصاری گفته است که رهبری حکومت، این ادعاها را بررسی کند، و اگر ثابت شد که ادعاهای قیصاری انگیزه سیاسی و نمایشی دارد، پس باید برخورد قانونی با وی صورت گیرد.

نظام الدین قیصاری قوماندان امنیه اسبق ولسوالی قیصار، که اکنون در شهر مزارشریف زندگی می کند، می گوید که اگر رئیس جمهور غنی، امرالله صالح معاون اول و شورای امنیت از وی بخواهند، وی اختطافگران عبدالرووف 9 ساله را نشان خواهد داد.
وی این سخنان را در ملاقات با معترضانی در مزارشریف بیان کرده است، که به هدف رهایی عبدالرووف ربوده شده؛ در پیش مقام ولایت گردهم آمده بودند.
قیصاری گفت که ادارۀ محلی بلخ و والی می دانند كه آدم ربایان كیها هستند؛ اما از ترس نمی توانند در مقابل آنها اقداماتى را انجام دهند.
وی افزود: "من در مورد اختطاف عبدالرووف با والی بلخ صحبت کردم، من به او گفتم که فلانی و فلانی، این پسر را ربوده اند، خود والی هم می داند؛ اما نمی دانم، ممکن از ترس آنها را افشا کرده نتوانند".
قیصاری افزود که هفته گذشته، خانه ای را به رئیس کشف وزارت امور داخله نشان داد، که باید تلاشی و عملیات بر آن انجام شود؛ اما این کار اجرا نشد.
وی با اشاره به ریاست کشف وزارت امود داخله گفت که آنها ممکن بیم داشته باشند، و یا با اختطاف گران دست دارند که عملیات انجام نمی دهند.
قیصاری گفت که اگر رهبری حکومت از وی بخواهد، اختطاف گران عبدالرووف را نشان خواهد داد.
وی افزود: "اگر رئیس جمهور غنی، امرالله صالح معاون اول و حمدالله محب مشاور شورای امنیت از من بخواهند؛ من به آنها آدم ربایان را نشان خواهم داد، من مردم دارم، معلومات دارم و براساس شواهد است".

این درحالی‌ست محمد فرهاد عظیمی والی بلخ ر خبرنامه ای در صفحه فیسبوک خود نوشته است که من از مقامات عالیرتبه کشور می خواهم که ادعای قیصاری را بررسی کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала