غنی: جمهوریت چتر و بستری است که مساوات تمام افغان‌ها در آن تامین می‌شود

© Photo / Twitter account of ARGغنی: جمهوریت چتر و بستری است که مساوات تمام افغان‌ها در آن تامین می‌شود
غنی: جمهوریت چتر و بستری است که مساوات تمام افغان‌ها در آن تامین می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان با شماری از عالمان اهل تشیع در ارگ دیدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرده است که محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان قبل از ظهر امروز که در در این دیدار استاد دانش معاون دوم ریاست جمهوری و محمد محقق مشاور ارشد رئیس جمهور در امور امنیتی و سیاسی نیز حضور داشتند، با شماری از عالمان اهل تشیع در ارگ دیدار کرد.

غنی در دیدار با زنان هراتی: بدون جمهوریت زندگی ارزش ندارد - اسپوتنیک افغانستان
غنی در دیدار با زنان هراتی: بدون جمهوریت زندگی ارزش ندارد

در نخست محمد اکبری معاون شورای علمای اهل تشیع صحبت کرد گفت: "این شورا با مشی معتدل و راه روشن در جهت تحکیم پایه های اخوت اسلامی و وحدت ملی تلاش می کنند، خواهان صلح و ختم جنگ در کشور می باشند و حمایت خویش را از حفظ قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی افغانستان، ابراز می نماید."
در همین حال آقای غنی پس از استماع صحبت های آنان، گفت: که جمهوریت چتر و بستری است که مساوات تمام افغان ها در آن تامین می شود.
رئیس جمهور افغانستان می‌افزاید که قوای امنیتی و دفاعی ما جنگ را نباخته اند و مشروعیت کامل بین المللی نظام جمهوری اسلامی افغانستان پابرجاست و ایالات متحدۀ امریکا شریک دولت افغانستان و قوای امنیتی و دفاعی ما می باشد.
آقای غنی افزود: تعیین هدف ما برای صلح با دنیا و منطقه، این است که افغانستان مستقل، دارای اقتدار ملی، مردم سالاری و وحدت ملی باشد و طریقه ما برای مراحل دیگر مذاکره، انجام با دقت، با تدبیر و اطمینان آن است.
وی تاکید کرد و گفت: که ما به عذر و تسلیمی حاضر نیستیم و صلحی می خواهیم که در آن بقا، رفاه و وحدت ملی باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала