رهایی کودک ربوده شده در هرات با پرداخت پول

© AP Photo / Rahmat Gul رهایی کودک ربوده شده در هرات با پرداخت پول رها شد
 رهایی کودک ربوده شده در هرات با پرداخت پول رها شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خانوادهء سهراب می گوید که از نهادهای امنیتی ناامید شدند و ناگزیر شدند تا با پرداخت پول سهراب را از بند آدم ربایان آزاد سازند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، سهراب یک کودک دوازده ساله که نه شبانه روز را در بند آدم ربایان در هرات سپرده است می گوید که آدم ربایان اورا در حمام سرد و تاریک نگهداری می کردند و هر لحظه با جنگ افزار اورا تهدید به مرگ می کردند.

این کودک می افزاید که آدم ربایان اورا داخل یک صندوق از یک جا به جای دیگر انتقال می دادند.

سارقان مسلح یک دکاندار را در هرات کشتند - اسپوتنیک افغانستان
سارقان مسلح یک دکاندار را در هرات کشتند

او می گوید که آدم ربایان دستان اورا با زنجیر بسته کرده بودند و شب های سرد و طولانی زمستان را در یک حمام سرد سپری کرده است.

سهراب می گوید: «داخل حمام بودیم، چشم های من را بسته نمی کردند اما چراغ را خاموش می کردند و بسیار در آنجا تاریک میشد. آدم ربایان می گفتند که برو زیر کمپل خود. از دیوارهای حمام آب می چکید و نصف شب بر صورت من آب می چکید و از خواب بیدار می شدم».

آدم ربایان سهراب را بارها از یک خانه تا خانه دیگر در یک صندوق انتقال می دادند. او می گوید که آدم ربایان اورا با جنگ افزار تهدید به مرگ می کردند تا از خانواده اش زودتر پول بگیرند.

عبدالصبور رحمانی پدر سهراب می گوید: «مجبور شدیم چون زنده گی اولاد ما مطرح بود، دوستان و نزدیکان کمک کردند و مجبور شدیم که این مشکل را با پرداخت پول حل کنیم».

آدم ربایی ها در هرات آرامش باشنده گان این شهر هرات گرفته اند.

مقام های محلی ولایت هرات می گویند که هدف گروه های آدم ربا ناامید ساختن مردم و فرار سرمایه ها از این ولایت است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала