قیصاری به خانه مارشال دوستم رفت

© facebook Nezamuddin Qaisari قیصاری به خانه مارشال دوستم رفت
قیصاری به خانه مارشال دوستم رفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قیصاری گفته است، که من تا هنوز هر اقدامی به منظور دفاع از حق و حقوق مردم کرده ام تحت رهبر امر مارشال کشور بوده است.

موضع گیری تازه نظام‌الدین قیصاری+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
موضع گیری تازه نظام‌الدین قیصاری+ویدیو
به گزارش اسپوتنیک، نظام الدین قیصاری در صفحه فیسبوکش نوشت: نظام الدین قیصاری با سید شمس الدین سادات رییس شورای ولایتی حزب جنبش ملی ا ا در بلخ، الحاج مولوی بحرالدین جوزجانی مشاور دینی شورای امنیت ج ا ا، عزیز الله کارگر معاون مرکزی حزب ج م ا ا، حاجی یارمحمدی پهلوان وبا جمعی از بزرگان و جوانان در اقامتگاه شان دیدار و ملاقات کردند.
او در ادامه نوشته است، که در این دیدار روی اتحاد و یکپارچگی مردم افغاستان بلخصوص ترکتباران، مسائل سیاسی افغاستان و پروسه صلح بحث و تبادل نظر صورت گرفت و پس از آن با بزرگان به قصر مارشال عبدالرشید دوستم رهبر و بنیان گذار حزب ج م ا ا حضور یافته دعا خیر نموده افزودند، که من تا هنوز هر اقدامی به منظور دفاع از حق و حقوق مردم کرده ام تحت رهبر مارشال کشور بوده است.

او همچنان به منظور احوال پرسی با مردم در روضه مبارک حضور یافته و جویا حال و احوال مردم شدند .
در پایان او نوشته است، که سپس به منظور دلجویی و عرض تسلیت به نسبت درگذشت عبدالصمد ارمان پدر بزرگوار حشمت الله ارمان وکیل با عزت مردم با شهامت فاریاب در منزل ایشان حضور یافته و به روح مرحومی دعا خیر نموده و از بارگاه الله ذوالجلال طلب مغفرت شدند. و بعد به منظور دلجویی با خانواده عبدالروف جان به خیمه تحصن حضور یافته افزودند رهایی عبدالروف خط سرخ ما است و تا رهایی عبدالروف جان این دادخواهی برحق ادامه خواهد یافت.

یادآوری می کنیم، که قیصاری چند سال پیش از سوی نیروهای دولتی دستگیر و به کابل برده شد و نظامیانش دستگیر و خلع سلاح شد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала