واکنش سفارت آمریکا به حمله بر موتر یک مقام دولت افغانستان

© @https://twitter.com/USAmbKabulراس ویلسون، کاردار سفارت آمریکا در کابل
راس ویلسون، کاردار سفارت آمریکا در کابل  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
عضو شوید
سفارت آمریکا در کابل حمله بر موتررئیس دفتر وزارت دولت در امور صلح را،پاسخ طالبان به در خواست این سفارت و برخی کشور های اروپایی برای پایان یافتن خشونت ها دانست.

راس ویلسون شارژدافیر سفارت امریکا در کابل در توئیت حمله امروز بالای خشنود نبی زاده رئیس دفتر وزارت دولت در امور صلح را محکوم نموده و گفته است که یک روز پس از اعلامیه کشورهای غربی در محکومیت تروها، اختطاف و ویرانی که در افغانستان اتفاق می افتد، امروز از خواندن خبر حمله بر رئیس دفتر وزارت دولت در امور صلح وحشت زده شدیم. به نظر میرسد که حمله امروز پاسخ به توقع ما برای پایان یافتن خشونت ها و ویرانی ها بود.

وی گفته است که ما خوب میدانیم که آقای نبی زاده و فامیل ایشان غیر نظامی اند. این خشونت ها باید متوقف گردد. و کسانی که در این کشور صلح می خواهند باید آن را محکوم نمایند.

گفتنی است که پلیس کابل صبح امروز (13 دلو) تأیید کرد که خشنود نبی‌زاده، رییس دفتر وزارت دولت در امور صلح از انفجار ماین مقناطیسی در کابل جان سالم بدر برده است.

انفجاری که موتر حامل او را هدف قرار داده است در ناحیه چهارم کابل رخ داد. به خود آقای نبی زاده و همراهانش آسیب نرسیده است.

 مسوولیت این انفجار را فرد و یا گروهی بر عهده نگرفته است.

انفجارهایی از این دست در ماه‌های اخیر در کابل افزایش یافته است.مسوولیت این انفجارها را در بیش‌تر موارد فرد و یا گروهی بر عهده نمی‌گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала