اطمینان سفیر روسیه درباره پشتیبانی این کشور از روند صلح افغانستان در دیدار با اتمر 

© Ministry of Foreign Affairs of Afghanistan (MFA)اطمینان سفیر روسیه درباره پشتیبانی این کشور از روند صلح افغانستان در دیدار با اتمر 
اطمینان سفیر روسیه درباره پشتیبانی این کشور از روند صلح افغانستان در دیدار با اتمر  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
عضو شوید
وزارت امور خارجه افغانستان از دیدار وزیر امور خارجه افغانستان با سفیر روسیه در کابل خبر داد. 
دیدار حنیف اتمر با سفیر روسیه در کابل  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2020
دیدار حنیف اتمر با سفیر روسیه در کابل

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه افغانستان امروز یکشنبه ۱۹ دلو ۱۳۹۹ نوشت: محمد حنیف اتمر وزیر خارجه افغانستان با دمیتری ژیرنوف سفیر روسیه درکابل درباره همکاری‌های اقتصادی و روند صلح افغانستان گفتگو کرد.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که وزیر امور خارجه ضمن تأکید بر اهمیت آتش‌بس همه‌جانبه، اظهار داشت که تأمین صلح در افغانستان به نفع همه جوانب بوده و می‌تواند زمینه‌ساز همکاری‌های اقتصادی و تقویت اتصال منطقه‌یی گردد. سفیر روسیه درباره پشتیبانی حکومت اش از روند صلح افغانستان اطمینان داد و تاکید نمود که ثبات افغانستان موجب ثبات آسیای مرکزی و روسیه است.
وزارت خارجه افغانستان افزوده است، که همچنین آقای اتمر درباره همکاری های اخیر میان افغانستان با کشورهای آسیای مرکزی گفت و اضافه کرد که گسترش روابط افغانستان با کشورهای این حوزه، فرصت همکاری های اقتصادی با روسیه را گسترش می دهد.
در پایان این خبرنامه آمده است، که وزیر امور خارجه افغانستان از سفیر روسیه خواست تا علاقمندی افغانستان در مورد گسترش روابط اقتصادی، سیاسی و امنیتی با روسیه را به وزیر خارجه کشور مطبوع اش برساند و در پایان نقش فعال روسیه را در پروسه صلح، ثبات منطقه و گسترش همکاری های اقتصادی مهم تلقی نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала