جنگ خودی در بغلان: حمله شدید نیروهای کماندو به پولیس

© REUTERS / Mohammad Ismail جنگ خودی در بغلان: حمله شدید نیروهای کماندو به پولیس
جنگ خودی در بغلان: حمله شدید نیروهای کماندو به پولیس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
عضو شوید
شماری از سربازان پولیس در ولسوالی دوشی بغلان می‌گویند مورد حمله نیروهای کماندو قرار گرفته اند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سلام وطندار، این نیروهای می‌گویند که در پی توقف و بازرسی ۱۰ موتر زرهی مشکوک در این ولسوالی، نیروهای کماندو به آنان یورش برده و یک پاسگاه و ایست‌ بازرسی‌شان را ویران کرده‌اند.

سربازان پولیس ادعا کرده اند نیروهای کماندو پس از درگیری شدید، پاسگاه آنان را ویران کرده و شماری از نیروهای پولیس را با یک تانک زرهی و تمامی تجهیزات این پاسگاه با خود برده‌اند.

دو تن از سربازان پولیس در ولسوالی دوشی به نام‌های نبی‌الله و نورمحمد گفته اند که از سوی نیروهای کماندو به گونۀ بی‌رحمانه موردلت‌و‌کوب قرار گرفته اند.

در همین حال، محمدالله داکتر در شفاخانۀ ولایتی شهر پلخمری از انتقال پنج زخمی نیروهای امنیتی به این شفاخانه در پی این درگیری خبر داده است و افزوده که وضعیت دو تن آنان وخیم می‌باشد.

شماری از باشنده‌گان محل و شاهدان حملۀ نیروهای کماندو بر پاسگاه پولیس را تایید کرده و می‌افزایند که ایم حمله به حدی شدید بوده که آنان گمان کردند دوشی مورد حمله طالبان قرار گرفته است.

نیروهای کماندو در ولایت بغلان در این زمینه نظری ارایه نکرده اند اما منابع امنیتی در بغلان می‌گویند که برای رسیده گی به این موضوع هیأتی از سوی والی بغلان گماشته شده است.

شماری از بزرگان ولسوالی دوشی گفته اند، اگر نهادهای امنیتی این موضوع را به گونۀ جدی بررسی نکنند و از سربازان زخمی معذرت خواسته نشود، آنان دست به اعتراضاتی خواهند زد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала