سفیر افغانستان در مسکو: از توسعه همکاری های تسلیحاتی با روسیه استقبال می‌کنیم

© تویتر سفارت افغانستان در لندن گماشتن طیب جواد به حیث سفیر جدید افغانستان در مسکو 
گماشتن طیب جواد به حیث سفیر جدید افغانستان در مسکو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
عضو شوید
سفیر افغانستان در مسکو می‌گوید که افغانستان، از توسعه همکاری های تسلیحاتی با روسیه و هر گونه پیشرفت در روند مذاکرات مربوط به این حوزه، استقبال می کند.

به گزارش اسپوتنیک، سيد طيب جواد، سفیر افغانستان در مسکو امروز شنبه (20فبروری) در یک مصاحبه ویژه گفت، ما یک نیروی هوایی به روز شده و نسبتاً جوان داریم، بنابراین از امکان توسعه همکاری با روسیه در این زمینه استقبال می کنیم. در سالهای گذشته، به طور مستقیم و یا از طریق شرکای خود، مانند هند، بالگردهای روسی چند منظوره "میگ-35" را تهیه کردیم، آنها کارآمدی خود را در شرایط جنگی ثابت کرده اند."

اطمینان سفیر روسیه درباره پشتیبانی این کشور از روند صلح افغانستان در دیدار با اتمر  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
اطمینان سفیر روسیه درباره پشتیبانی این کشور از روند صلح افغانستان در دیدار با اتمر 

وی خاطر نشان کرد: "من از توافق جدید اطلاعی ندارم. لازم است در خصوص این موضوع در پی سفر وزیر امور خارجه افغانستان به روسیه  که طی روز های آینده صورت خواهد گرفت، صحبت کنیم. اما به طور کلی، ما از هر گونه پیشرفت در این زمینه استقبال خواهیم کرد."

آقای طیب گفت، محمد حنیف اتمر، وزیر امور خارجه کشور قصد دارد در سفر هفته آتی به مسکو با لاوروف، شویگو و پاتروشف دیدار کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала