عبدالله: مردم از مصیبت جنگ چهل‌ساله بیزارند

© @Dr.AbdullahAbdullah/FBعبدالله: مردم از مصیبت جنگ چهل‌ساله بیزارند
عبدالله: مردم از مصیبت جنگ چهل‌ساله بیزارند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
عضو شوید
رئیس شورای مصالحه ملی، گفته است که انتظار مردم افغانستان و جامعه‌ی بین‌الملل این است که دور دوم مذاکرات صلح به صورت فوری آغاز شود.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالله عبدالله رئیس شورای مصالحه ملی افغانستان، در نشست «افتتاح کمیسیون برنامه‌های انکشافی و جلب کمک‌ها» در قصر سپیدار، افزود: آتش‌بس خواست اصلی مردم افغانستان است و ادامه‌ی خشونت‌ها در مخالفت با تعهدِ صلح‌ قرار دارد.

دیدار کابلوف با وزیر خارجه پاکستان/ پشتیبانی کامل روسیه از امنیت منطقه از آن میان روند افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
دیدار کابلوف با وزیر خارجه پاکستان/ پشتیبانی روسیه از روند صلح افغانستان

وی در مورد گشایش کمیسیون برنامه‌های انکشافی و جلب‌ کمک‌ها گفت: هدف مشورت و هماهنگی در ارتباط به بحث‌های صلح و تقویت این پروسه است. می‌خواهیم در جریان گفت‌وگوهای صلح، بحث توسعه و آینده کشور در رأس قرار داشته باشد و با تأمین صلح به خودکفایی اقتصادی برسیم.
آقای عبدالله ضمن قدردانی از همکاری نهادهای بین‌المللی در زمینه‌ی برنامه‌های انکشافی و توسعه‌ای، گفت: همکاران بین‌المللی تا به امروز به صورت بسیار سخاوت‌مندانه در کنار مردم افغانستان بوده‌اند. ما از همکاری‌های آنان در بخش‌های انکشافی و اقتصادی و همچنان در پروسه‌ی صلح افغانستان سپاس‌گزاریم و هم‌چنان خواستار ادامه‌ی روابط سازنده و پایدار با کشورهای جهان و موسسات همکار هستیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала