حامد کرزی حمله امروز کابل را محکوم کرد

© Photo / Facebook account of Hamid Karzaiحامد کرزی حمله امروز کابل را محکوم کرد
حامد کرزی حمله امروز کابل را محکوم کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
عضو شوید
رئیس جمهور پیشین افغانستان حمله خونین امروز کابل را محکوم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین افغانستان با نشر یک خبرنامه، انفجار خونین امروز یکشنبه (21، فبروی)، در برکی کابل را که درنتیجهٔ آن به شمول زنان و کودکان شماری از هموطنان ما شهید و زخمی گردیدند به شدیدترین الفاظ تقبیح نموده و این عمل ظالمانه را جنایت ضد بشری میداند.

ویدیوی پس از انفجار عصر امروز در کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
ویدیوی پس از انفجار عصر امروز در کابل

در این خبرنامه آمده است که حامد کرزی انزجار و نگرانی عمیقش را از افزایش حملات تروریستی دشمنان صلح و آرامش مردم افغانستان که با بی رحمی تمام ما را به خاک و خون میکشاند ابراز داشته و از طرف های افغانی درگیر در این جنگ منافع بیگانه‌گان میخواهد تا برای خاتمه دادن به این همه ظلم از جنگ دست بردارند و برعکس برای تامین صلح پایدار تلاش راستین نمایند.
رئیس جمهور پیشین از بارگاه خداوند لایزال برای شهداء این حادثه المناک بهشت برین، برای خانواده‌های شان صبر جمیل و برای زخمیان شفاء عاجل استدعا مینماید.

قابل ذکر است، پولیس کابل امروز اعلام کرد که عصر روز یکشنبه ساعت 04:22 یک موتر رنجر در منطقه چهارراهی برکی در قسمت‌های مرکزی شهر کابل مورد هدف قرار گرفته بود. طلوع نیوز به نقل از منابع اعلام کرد که دست‌کم سه تن در یک انفجار در کابل جان باختند و یک تن دیگر زخمی شده‌است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала