۱۲۱۵ تن از سپاه عملیات های ویژه فارغ شدند 

© Ministry of Defense  ۱۲۱۵ تن از سپاه عملیات های ویژه فارغ شدند 
 ۱۲۱۵ تن از سپاه عملیات های ویژه فارغ شدند  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
عضو شوید
وزارت دفاع ملی افغانستان از فراغت ۱۲۱۵ تن از سپاه عملیات های ویژه خبر داد. 
کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از سربازان پولیس تازه فارغ شده در حملات همزمان در کابل

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ملی افغانستان امروز سه شنبه ۱۲حوت ۱۳۹۹ نوشت: مراسم فراغت ۱۲۱۵ تن از سربازان، بریدملان و افسران کماندو بشمول؛ ارتش ملی، رجال برجسته و مبارزه با مواد مخدر پولیس ملی و قطعه خاص امنیت ملی از مکتب تعلیمات عالی سپاه عملیات های خاص با حضور شاه محمود «میاخیل» معاون اول و سرپرست وزارت دفاع ملی و شماری از جنرالان و افسران ستردرستیز جشن گرفته شد.
در این خبرنامه آمده است، که نخست از رزمایش آتش دار منسوبین دوره ۳۲ مکتب عالی کماندو که در گارنیزیون ریشخور راه اندازی گردید، دیدن نمودند.
در این مراسم، شاه محمود «میاخیل» معاون اول و سرپرست وزارت دفاع ملی، از دستآوردها و فعالیت های اخیر نیروهای قهرمان کماندو یاد نموده، گفت:" شما امروز با فراگیری تعلیمات مسلکی و سخت، یکبار دیگر به وطن و هموطنان مظلوم مان امید بخشیدید. دشمن با محاسبه غلط اش، هیچگاه در مقابل نیروهای ملی دفاعی و امنیتی پیروز نخواهد شد".
در این مراسم، تورنجنرال خیال نبی "احمدزی" معاون قول اردوی عملیات های خاص، از آمادگی های نیروهای کماندو برای سرکوب دشمن در هر نقطه کشور به رهبری وزارت دفاع ملی و مردم اطمینان داد.
همچنان، منار یاد بود از شهدای قول اردوی عملیات های خاص که چندی پیش کار اعمار آن تکمیل گردیده بود؛ از سوی معاون اول و سرپرست وزارت دفاع ملی و مسئولان این قول اردو افتتاح گردید.
این وزارت افروده است، که این سربازان، بریدملان و افسران تازه فارغ شده؛ پس از ۱۵ هفته تمرین های نفس گیر، مسلکی و پیشرفته، اکنون آماده دفاع از جان و مال مردم و مبارزه جدی در مقابل دشمنان کشور هستند.

در پایان این خبرنامه آمده است، که به مناسبت نهم حوت روز ملی سرباز برای شماری از بریدملان و افسران این قول اردو، ترفیع فوق العاده تفویض گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала