سخنگوی طالبان: طرح حکومت انتقالی صلح از سوی زلمی خلیلزاد با این گروه شریک شده است

© Photo / twitter account of naeem wardakسخنگوی طالبان: طرح حکومت انتقالی صلح از سوی زلمی خلیلزاد با این گروه شریک شده است
سخنگوی طالبان: طرح حکومت انتقالی صلح از سوی زلمی خلیلزاد با این گروه شریک شده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
عضو شوید
سخنگوی دفتر سیاسی گروه طالبان می گوید، که طرح حکومت انتقالی صلح از سوی فرستاده ای ویژه ای امریکا با این گروه شریک شده است. 
 سخنگوی طالبان در مصاحبه با اسپوتنیک؛ ۷۰ فیصد خاک افغانستان را کنترول می‌کنیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
سخنگوی طالبان در مصاحبه با اسپوتنیک؛ ۷۰ فیصد خاک افغانستان را کنترول می‌کنیم

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا، محمد نعیم سخنگوی دفتر سیاسی گروه طالبان در دوحه قطر می گوید، که طرح حکومت انتقالی صلح از سوی زلمی خلیلزاد، فرستاده ویژه امریکا با این گروه شریک شده است.

محمد نعیم سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر می گوید، که این طرح زیر بررسی رهبری طالبان قرار دارد و تاکنون در باره آن تصمیم نهایی گرفته نشده است.

نعیم می‌پذیرد، که در طرح سپرده شده به طالبان، حکومت انتقالی، برگزاری نشست انقره و آتش بس جا دارد؛ اما به گفته او، هنوز طالبان در برابر این طرح موضع روشن نگرفته اند.

یادآوری می کنیم، که زلمی خلیلزاد پس از ابقا شدنش از سوی جو بایدن رئیس جمهور این کشور به عنوان فرستاده ای امریکا برای افغانستان سفرهای منطقه ای خود را دوباره از سر گرفته است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала