کناره گیری رئیس عمومی میدان هوایی کابل

© Afghanistan Civil Aviation Authority (ACAA)کناره گیری رئیس عمومی میدان هوایی کابل
کناره گیری رئیس عمومی میدان هوایی کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
عضو شوید
اداره هوانوردی ملکی افغانستان اعلام کرد، که رئیس عمومی میدان هوایی بین المللی کابل از سمت اش کناره گیری کرده است. 
 امرالله صالح: گزارش قاچاق پول از میدان هوایی بین‌المللی کابل بی ‌اساس است  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2021
امرالله صالح: گزارش قاچاق پول از میدان هوایی بین‌المللی کابل بی ‌اساس است

به گزارش اسپوتنیک، اداره هوانوردی ملکی افغانستان با نشر خبرنامه ای امروز سه شنبه ۱۹ حوت ۱۳۹۹ نوشت: جنرال سید عمر صبور به دلیل مشکلات صحی که اخیراً دچار شده است، از ریاست عمومی میدان هوایی ‌بین‌المللی کابل چند روز پیش کناره گیری کرد، که از سوی رئیس‌جمهوری کشور پذیرفته شد.
این اداره در ادامه نوشته است، که در مراسمی که به این مناسبت امروز دوشنبه در میدان هوایی کابل برگزار شد، داکتر محمدقاسم وفایی‌زاده، رئیس عمومی ادارۀ هوانوردی ملکی ضمن ابراز تأسف به نسبت استعفای آقای صبور، کارنامه‌های وی را که در ۹ ماه گذشته انجام داده بود بازخوانی نموده، از آن قدردانی کرد.
داکتر وفایی‌زاده، کارکردهای آقای صبور را در راستای انسجام و هماهنگی امور مدیریتی و امنیتی میدان، تأمین نظم، ساخت و ساز، و ایجاد سهولت‌ها برای مسافران در مدت کاری اش در این سمت، مؤثر دانسته، تأکید بر حفظ اصلاحات و تقویت روند روبه بهبود در میدان هوایی کابل ورزید.
در همین حال، جنرال سیدعمر صبور با ابراز قدردانی از رهبری حکومت به خاطر پذیرفتن استعفایش وعده داد که بعد از صحت‌یابی، دوباره در خدمت مردم خواهد بود. او افزود، که در مدت اجرای وظایف‌اش در میدان هوایی حامد کرزی اصلاحات جدی به میان آمده که نقش رهبری ادارۀ هوانوردی ملکی، سایر کارمندان و نهادهای همکار در آن مؤثر بوده است.

اداره هوانوردی ملکی افغانستان افزوده است، که جنرال پیتر، فرمانده نیروهای آلمانی در میدان هوایی کابل با یادآوری از پروژه‌های تکمیل‌شده در این میدان وعدۀ تکمیل پروژه‌های در حال جریان را داد.
در پایان این خبرنامه آمده است، که در پایان مراسم استعفا و خداحافظی، رئیس عمومی ادارۀ هوانوردی ملکی و جنرال پیتر به نماینده‌گی از نیروهای آلمانی، به پاس خدمات شایسته و صادقانۀ جنرال سیدعمر صبور رئیس قبلی میدان هوایی بین‌المللی کابل، تقدیرنامه‌های جداگانه به وی اهدأ نمودند.

یادآوری می کنیم، که جنرال صبور پیش از این به عنوان رئیس اداره پاسپورت افغانستان برای چندین سال کار کرده بود. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала