راه اندازی عملیات نظامی در ولسوالی بهسود ولایت میدان وردک

© Photoراه اندازی عملیات نظامی در ولسوالی بهسود ولایت میدان وردک
راه اندازی عملیات نظامی در ولسوالی بهسود ولایت میدان وردک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
عضو شوید
وزارت دفاع ملی افغانستان می گوید که نیروهای امنیتی عملیاتی را در ولسوالی بهسود ولایت میدان وردک راه اندازی کردند.

به گزارش اسپوتنیک،وزارت دفاع ملی با نشر یک خبرنامه در توییترش نگاشته است که نیروهای امنیتی، عملیاتی را در ولسوالی بهسود ولایت میدان وردک راه اندازی کردند.

خبر نامه می افزاید که در نتیجه، 1 دیپوی بزرگ مهمات و مواد انفجاری، 1 قرارگاه و چندین پوسته اخاذی که جهت آزار وازیت مردم ملکی در محل ایجاد شده بود، کشف و تخریب گردید.

یادآوری می کنیم، که از دو روز به این طرف نیروهای دولتی در بهسود عملیاتی را به منظور سرکوب علی‌پور فرمانده جبهه مقاومت مردمی راه‌اندازی کردند.

وزارت دفاع افغانستان می‌گوید: تاکنون 12 نفر از افراد علی‌پور کشته شده‌اند. همزمان منابع محلی می‌گویند، در این حملات به غیر نظامیان نیز خسارت جانی و مالی وارد شده است.

این حملات نیروهای دولتی به دنبال فرو افتادن یک چرخبال نیروهای ارتش در بهسود انجام شده است.

وزارت دفاع افغانستان می‌گوید، بررسی‌های این وزارت و مدارک نشان می‌دهد که هلیکوپتر نیروی هوایی از سوی جنگجویان وابسته به علی‌پور در ولسوالی بهسود هدف قرار داده شده‌است.

خود عبدالغنی علی‌پور؛ فرمانده نیروهای خیزش مردمی در بهسود نیز تایید می‌کند، که افراد تحت امر او چرخبال ارتش را هدف قرار داده‌اند. او می‌گوید، که این چرخبال در بهسود برای جنگ آمده‌بود و خانه‌های مردم را نیز بمباران کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала