کشته شدن فرمانده یک پاسگاه پولیس در دایکندی توسط‌ طالبان

© @https://twitter.com دایکندی
 دایکندی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
عضو شوید
مسُولین محلی در ولایت دایکندی می‌گویند که در پی حمله‌ جنگ‌جویان گروه طالبان بر یک پاسگاه امنیتی در ولسوالی کجران این ولایت، یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، محمدعلی ارزگانی، معاون والی دایکندی به رسانه ها گفت که این حمله حوالی ساعت ۲:۰۰ بامداد امروز (دوشنبه، ۲ حمل) بر یک پاسگاه پولیس در ساحه‌ قره‌قل تنگی، صوف و کاریز ولسوالی کجران صورت گرفته است.

قتل یک دختر جوان به دست پدرش در دایکندی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
حمله طالبان در دایکندی/ 5 نیروی امنیتی کشته شدند

ارزگانی گفت که درگیری میان نیروهای امنیتی و جنگ‌جویان طالب حدود یک‌ونیم ساعت ادامه داشت و با رسیدن نیروهای کمکی از مرکز ولسوالی، طالبان مجبور به عقب ‌نشینی شده‌اند.

به گفته‌ وی، در جریان درگیری‌ها در نخست دو نفر به‌شمول فرمانده پاسگاه پولیس زخمی شده بودند و فرمانده پاسگاه پس از انتقال در شفاخانه‌ی مرکز ولسوالی کجران، صبح امروز جان داده است.

او گفت که به دلیل خرابی هوا، حمایت هوایی از نیروهای امنیتی صورت نگرفت و زخمیان نیز برای درمان به قندهار و یا کابل منتقل نشدند.

تا کنون اما گروه طالبان در این باره چیزی نگفته است.

گفتنی است که این ولسوالی به دلیل داشتن مرز مشترک با دو ولایت ناامن هلمند و ارزگان، هر از گاهی مورد حملات تهاجمی جنگ‌جویان گروه طالبان قرار می‌گیرد.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала