رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی با وزیر خارجه فرانسه دیدار کرد

© Photo / Facebook account of Dr. Abdullah Abdullahرییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی با وزیر خارجه فرانسه دیدار کرد
رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی با وزیر خارجه فرانسه دیدار کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
عضو شوید
شورای عالی مصالحه‌ی ملی اعلام کرد که در دیدار دو طرف در باره‌ی تلاش‌های صلح، کنفرانس ترکیه در باره‌ی صلح، روابط فرانسه و افغانستان، حمایت جهانی و منطقه‌ای از تلاش‌های صلح بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش اسپوتنیک، شورای عالی مصالحه‌ی ملی با نشر یک خبرنامه امروز جمعه (26 مارچ)، اعلام کرد که دکتور عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی در جریان سفر به جمهوری فرانسه به دعوت شهردار این کشور برای اشتراک در مراسم نام‌گذاری جاده‌ای به نام قهرمان ملی شهید احمدشاه مسعود بعد از ظهر امروز با آقای ژان ایو لودریان وزير امورخارجه جمهوری فرانسه دیدار کرد.

اشرف غنی رئیس جمهور مناسبی به افغانستان نیست؛ واکنش‌ها به گفته‌های احمد مسعود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
اشرف غنی رئیس جمهور مناسبی به افغانستان نیست؛ واکنش‌ها به گفته‌های احمد مسعود

در این نشست دو طرف در باره‌ی تلاش‌های صلح، کنفرانس ترکیه در باره‌ی صلح، روابط فرانسه و افغانستان، حمایت جهانی و منطقه‌ای از تلاش‌های صلح بحث و تبادل نظر کردند.

قابل ذکر است که دکتور  عبدالله عبدالله، از جمهوری فرانسه به خاطر اعزاز قهرمان ملی و حمایت دوام‌دار از افغانستان و تلاش‌های صلح تشکر و قدردانی نمود.
چندی پیش شورای شهرداری پاریس تصمیم گرفت تا به پاس مبارزات صلح‌جویانه و آزادی بخش قهرمان ملی افغانستان شهید مسعود، مکانی را در شهر پاریس به افتخار ایشان نام‌گزاری کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала