ادعای ربوده شدن یک دختر 12 ساله توسط یک وکیل شورای ولایتی در غور

© Photo / وبسایت جام غورمنار باستانی جام در ولایت غور افغانستان
منار باستانی جام در ولایت غور افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
یک باشنده ولایت غور مدعی است که دختر نوجوانش توسط یک تن از وکلای شورای ولایتی ربوده شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ به نقل از رسانه های خبری افغانستان، محمد حسین باشنده مرکز ولایت غور که پدر این دختر است می گوید که ملکه دختر 12 ساله اش که متعلم صنف هفتم مکتب است از سوی حمیدالله متحد وکیل شورای ولایتی ربوده شده است.

شکنجه یک کودک توسط طالبان؛ پولیس غور دستور بازداشت عاملان صادر کرد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
شکنجه یک کودک توسط طالبان؛ پولیس غور دستور بازداشت عاملان را صادر کرد + ویدیو

وی می افزاید که در اولین روزهای پس از اختطاف دخترش به ارگان های مسئول مراجعه کرد، اما هیچ ارگانی اقدام عملی برای پیدا کردن دخترش نکرد.

حلیمه پرستش رئیس امور زنان ولایت غور با تأیید این خبر به رسانه های محلی این ولایت گفته است که قضیه اختطاف ملکه، حدود 21 روز قبل نزد آنان ثبت شده است و تاکنون قوماندانی امنیه و ریاست امنیت ملی ولایت غور یازده جلسه در این مورد برگزار کرده اند که در هر یک از این جلسات به وی وعده پیدا کردن ملکه شده است، اما این وعده ها جامۀ عمل نپوشیده است.

وی می افزاید معلوماتی به آنان رسیده است که ملکۀ اختطاف شده با دست و پای زولانه شده دریک خانه نگهداری می شود و به دلیل آزار و اذیت جنسی در حالت روانی بدی به سر برده و بارها دست به خودکشی زده است.

رئیس امور زنان ولایت غور همچنین می‌گوید که در این مورد با ارگان های امنیتی غور به تماس شدیم؛ این ارگان ها در حالی که اختطاف شدن ملکه را تایید می کنند، اما از دادن جزئیات در این مورد خود داری می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала