روند گفت و گوهای صلح محور دیدار اتمر و کاردار سفارت امریکا

© Ministry of Foreign Affairs of Afghanistan (MFA) روند گفت و گوهای صلح محور دیدار اتمر و کاردار سفارت امریکا
روند گفت و گوهای صلح محور دیدار اتمر و کاردار سفارت امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
وزیر امور خارجه افغانستان با کاردار سفارت امریکا امروز دیدار کرد.
اتمر با با شارژدافیر سفارت امریکا دیدار کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2021
اتمر با با شارژدافیر سفارت امریکا دیدار کرد

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه افغانستان امروز یکشنبه ۱۵ حمل ۱۴۰۰ نوشت: محمد حنیف اتمر وزیر امور خارجه با راس ویلسون کاردار سفارت ایالات متحده در کابل درباره نتایج کنفرانس قلب آسیا-پروسهٔ‌ استانبول، برگزاری زودهنگام نشست صلح ترکیه و تقویت همکاری‌های دوجانبه در راستای موفقیت مذاکرات صلح گفت و گو کرد.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که اتمر از تقویت اجماع منطقه‌یی و جهانی و حفظ دستاوردهای افغانستان صحبت نموده، نتایج کنفرانس اخیر وزرای قلب آسیا-پروسهٔ استانبول را در این راستا مهم و با ‌اهمیت دانست.
این وزارت افزوده است، که دو طرف ضمن بررسی آخرین تحولات در روند صلح افغانستان، در مورد آمادگی‌ها برای برگزاری دور بعدی گفتگوهای صلح در ترکیه صحبت نموده، در مورد تاریخ و اجندای احتمالی، ترکیب هیأت‌های گفتگوکننده و برآیند این نشست تبادل نظر کردند.
در پایان این خبرنامه آمده است، که سفیر ویلسون به وزیر امور خارجه در مورد ادامهٔ تعهد و همکاری کشورش با افغانستان برای دستیابی به صلح پایدار اطمینان داد.

یادآوری می کنیم، که قرار است به زودی یک نشست میان افغانستانی ها در استانبول ترکیه برای چند روز درباره روند صلح افغانستان برگزار شود. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала