لاوروف: روسیه آماده است تجهیزات نظامی بیشتر به افغانستان عرضه کند

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: روسیه آماده عرضه تجهیزات نظامی بیشتر به افغانستان است
لاوروف: روسیه آماده عرضه تجهیزات نظامی بیشتر به افغانستان است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه از آماده‌گی کشورش برای عرضه سلاح و مهمات نظامی بیشتر از جمله تسلیحات رایگان به افغانستان صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امورخارجه روسیه روزسه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی ضمن صحبت در خصوص نتایج گفتگوها در هند گفت، روسیه تا هنوز آماده عرضه تجهیزات نظامی بیشتر، از جمله با شرایط ترجیحی و بلاعوض به ارتش  افغانستان است.

لاوروف: تماس امریکایی‌ها با روسیه در باره افغانستان فعال است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
لاوروف: روسیه کار "فرمت مسکو" درباره افغانستان را احیا می‌کند

لاوروف با بیان اینکه کمک به ارتش افغانستان برای روسیه مهم تلقی می شود، خاطرنشان کرد: «روسیه سال هاست که بنابر توافق دولتی بین کابل و مسکو، به افغانستان کمک های نظامی و فنی می کند، و حالا هم مسکو آماده عرضه تجهیزات نظامی بیشتر برای ارتش افغانستان از جمله به گونه بلاعوض و رایگان است».

وی ابراز امیدواری کرد که نظامیان ارتش افغانستان بتوانند بیش از پیش تقویت شوند تا در مبارزه با هراس افکنان با موفقیت بیشتری وارد عمل شوند.

این در حالی است وزیر خارجه روسیه در مصاحبه‌ای گفت، روسیه در نظر دارد تا فعالیت در "فرمت مسکو" در خصوص افغانستان را از سر بگیرد و هم‌زمان فرایند صلح در آن کشور را پیش ببرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала