کشته شدن 21 جنگجوی طالبان به شمول یک عضو ارشد این گروه در زابل و هرات

© Islamic Republic of Afghanistan Ministry of Defenseکشته شدن 21 جنگجوی طالبان به شمول یک عضو ارشد این گروه در زابل و هرات
کشته شدن 21 جنگجوی طالبان به شمول یک عضو ارشد این گروه در زابل و هرات - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
عضو شوید
وزارت دفاع ملی افغانستان از کشته شدن 21 جنگجوی گروه طالبان در ولایت های زابل و هرات هرات خبر داد. 
کشته و زخمی شدن 45 طالب مسلح در ولایت زابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
کشته و زخمی شدن 45 طالب مسلح در ولایت زابل

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ملی افغانستان امروز جمعه نوشت: روز گذشته، نیرو های ملی دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، طالبان را در مربوطات ولسوالی ارغنداب ولایت زابل هدف قرار دادند، که در نتیجه، 15 طالب ترورست کشته و 30 تن آنان زخمی شدند.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که هم‌چنان، 3 موتر، 15 موتر سایکل، مقداری زیادی سلاح ومهمات دشمن تخریب شد.

این وزارت در خبرنامه ای دیگر می نویسد، که روز گذشته، نیرو های دفاعی، امنیتی و کماندو ها با حمایت قوای هوایی در مربوطات ولسوالی های زوال، ادرسکن و کوه زور ولایت هرات عملیات راه اندازی کردند، که در نتیجه، به شمول یک عضو برجسته طالبان "امام الدین مخلص" 6 طالب کشته و 3 فرد مشکوک بازداشت شدند.
این وزارت افزوده است، که در این عملیات، یک ذخیره گاه مواد انفجاری با 200 کیلو گرام مواد آن کشف و تخریب شده و 14 موتر سایکل بدست آمده است.
در پایان این خبرنامه وزارت دفاع افغانستان اضافه کرده است، که هم‌چنان، ساحات و اراضی گسترده ولسوالی های یاد شده نیز از وجود دشمن پاکسازی شد.

یادآوری می کنیم، که ولایت های زابل و هرات از میان ولایت های ناامن افغانستان به شمار می رود، که برخی ولسوالی های آن زیر کنترل جنگجویان گروه طالبان است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала