معاونیت اول: مسؤول گروه داعش در شهر کابل بازداشت شد

© @https://twitter.comمعاونیت اول: مسوول گروه داعش در شهر کابل بازداشت شد
معاونیت اول: مسوول گروه داعش در شهر کابل بازداشت شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
عضو شوید
دفتر مطبوعاتی معاونت اول ریاست جمهوری از بازداشت الخراسانی، یکی از سردسته‌های اصلی گروه تروریستی طالبان داعشی و مسئول گروه تروریستی داعش در شهر کابل خبر می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک،دفتر امر الله صالح، معاون اول ریاست جمهوری اعلام کرد که غلام‌ناصر مشهور به الخراسانی، یکی از سردسته‌های اصلی گروه «تروریستی طالبان داعشی» و مسوول گروه داعش در شهر کابل از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

دستگیری یک سرکرده جدید داعش در عراق - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
دستگیری یک سرکرده جدید داعش در عراق

این دفتر روز شنبه، بیست‌ویکم حمل با نشر خبرنامه‌ای گفته است که الخراسانی در ده‌ها حمله تروریستی و تخریبی در شهر کابل نقش اصلی داشت که بر علاوه فعالیت تروریستی «قتل و اختطاف، عمل شنیع لواطت» را نیز در کارنامه خود دارد.

طبق معلومات دفتر معاونیت اول، الخراسانی در کنار دیگر فعالیت‌هایش یک نوجوان 14 ساله را از ساحه غرب کابل اختطاف کرده بود و پس از انتقال به تاله‌و‌برفک او را ابتدا با انواع و اقسام شکنجه مورد اذیت و آزار قرار داده و بعد از عمل «شنیع لواط»، به قتل رسانده است.

دفتر امرالله صالح هم‌چنان در این خبرنامه گفته است که الخراسان پس از ارتکاب اعمال متذکره مدتی پنهان شده بود و «دزدانه و مخفیانه» گشت‌وگذار می‌کرد تا این‌که توسط نیروهای امنیت ملی از ناحیه هشتم کابل بازداشت شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала