سازمان ملل برای افغانستان متخصص و مشاور انتخاباتی می‌فرستد

© Photo / Facebook account of Independent Election Commission of Afghanistanسازمان ملل برای افغانستان متخصص و مشاور انتخاباتی می‌فرستد
سازمان ملل برای افغانستان متخصص و مشاور انتخاباتی می‌فرستد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
عضو شوید
سازمان ملل متحد اعلام کرده است که 15 متخصص و مشاور بین‌المللی انتخاباتی را تا پایان ماه جاری میلادی (اپریل) به افغانستان می‌فرستد.

به گزارش اسپوتنیک، کمیسیون مستقل انتخابات با نشر یک خبرنامه اعلام کرد که انزده تن از متخصصین بین المللی انتخاباتی و مشاوران ملل متحد تا اخیر ماه اپریل 2021 به کمیسیون مستقل انتخابات می رسند و اشغال وظیفه میکنند.

این مطلب را آقای عبدالله الدرداری رئیس UNDP برای رهبری کمیسیون مستقل انتخابات ابراز کرد.

آقای الدرداری به رهبری کمیسیون مستقل انتخابات اطمینان داد که متخصصان و مشاوران که به زودی در کمیسیون مستقل انتخابات اشغال وظیفه میکنند؛ از بهترین کادرهای انتخابات جهانی اند.
آقای اورنگ‌زیب رئیس کمیسیون مستقل انتخابات از همکاری ها و حمایت سازمان ملل متحد در انتخابات های گذشته؛ ابراز امتنان کرده و خواهان همکاری های سالم و مفید جامعۀ جهانی در فرایند های مختلف انتخابات گردید.
همچنان یک جلد پالیسی اصلاحات انتخاباتی که توسط کمیسیون تصویب شده بودو امروز همگانی گردید؛ به رئیس UNDP سپرده شد و طرفین در بارۀ اجرایی شدن پالیسی اصلاحات انتخاباتی تعهد همکاری کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала