با جمع‌آوری کمک‌های مردمی؛ خانوادۀ عبدالرووف به ربایندگان پول می‌دهد

© Photo / balkhبا جمع‌آوری کمک‌های مردمی؛ خانوادۀ عبدالرووف به ربایندگان پول می‌دهد
با جمع‌آوری کمک‌های مردمی؛ خانوادۀ عبدالرووف به ربایندگان پول می‌دهد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2021
عضو شوید
خانوادۀ عبدالرووف می‌گویند حاضر شده اند مبلغ درخواست شده از سوی آدم‌ربایان را برای آزادی این کودک بپردازند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سلام وطندار، در پی فرستاده شدن نوار صوتی جدیدی از این کودک در روز اول ماه رمضان، خانواده‌اش حاضر شده است تا مبلغ درخواست شده از سوی آدم‌ربایان را بپردازد. در این نوار صوتی که به تازگی به خانوادۀ عبدالرووف فرستاده شده، این کودک میگوید که ظلم بر او بیشتر شده است.

گفته میشود مادر این کودک پس از شنیدن پی شنیدن این صدا، در بستر افتاده و پدرش نیز حاضر شده تا مقاومت شش‌ماهه را شکسته و در برابر خواست آدم‌ربایان برای پرداخت پول تسلیم شود.

محمد نبی، پدر عبدالرووف می‌گوید که بخشی از این مبلغ را از دارایی خود می‌پردازد و مبلغ باقی‌مانده را از مردم جمع‌آوری می‌کند.

آدم ربایان از این خانواده یک ملیون و دوصد هزار دالر امریکایی خواسته اند. پدر این کودک در حالی که تأکید می‌کند دولت برای رهایی پسرش از چنگ آدم‌ربایان در شش ماه گذشته کار مؤثری نکرده، گفته است که از فردا جمع‌آوری پول از مردم را آغاز میکند.

اعتراض‌های گسترده به ربوده شدن عبدالرووف در سطح کشور صورت گرفته و از پنج‌ماه به این‌سو، خیمۀ تحصن در برابر دفتر والی بلخ برپا شده است.معترضان اما میگویند که دولت در این مدت صدای آنان را نشنیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала