افزایش درگیری ها در غزنی سرپرست وزارت دفاع را به این ولایت کشاند

© Ministry of Defense افزایش درگیری ها در غزنی سرپرست وزارت دفاع را به این ولایت کشاند
افزایش درگیری ها در غزنی سرپرست وزارت دفاع را به این ولایت کشاند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
سرپرست وزارت ددفاع ملی افغانستان امروز با مسئولان ارشد امنیتی به ولایت غزنی سفر کردند. 
کشته شدن یک سرگروه طالبان در ولسوالی قره باغ غزنی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
کشته شدن یک سرگروه طالبان در ولسوالی قره باغ غزنی 

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ملی افغانستان امروز یکشنبه ۱۹ ثور ۱۴۰۰ نوشت: سترجنرال محمد یاسین ضیا لوی درستیز قوای مسلح و سرپرست وزارت دفاع ملی امروز به ولایت غزنی رفت. در این سفر سترجنرال محمد یاسین ضیا با مسئولان ارشد امنیتی ولایت غزنی و جنرال هیبت الله علیزی فرمانده سپاه عملیات های ویژه ای-کماندو وضعیت امنیتی را بررسی کرده، با سربازان در خط نخست جنگ دیدار نمود.

سترجنرال محمد یاسین ضیا گفت: پلان طالبان به هدف سقوط ولایت غزنی با شکست رو به رو شد و به تروریستان در عملیات های اخیر در غزنی تلفات بسیار سنگین وارد گردیده است.
این وزارت افزوده است، که همچنان، لوی درستیز قوای مسلح قومندان لوای سوم پیاده را برکنار کرده، دگرمن «احسان فیض» را به عنوان قومندان جدید این لوا معرفی کرد و به منسوبین اردو در غزنی هدایت داد که تلاش‌ها و عملیات‌های شان را به هدف سرکوب تروریستان بیشتر سازند.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که همچنان، لوی درستیز قوای مسلح در شهر غزنی با مردم دیدار کرده و به آنها اطمینان داد‌که نیروهای دفاعی و امنیتی در حالت آمادگی کامل به سر می‌برند و به تروریستان اجازه نخواهند داد که به باشندگان غزنی آسیب برسانند.
در پایان خبرنامه این وزارت افزوده است، که مردم از قربانی ها و جانفشانی های نیروهای دفاعی و امنیتی تقدیر و ستایش کرده و تعهد سپردند که از نیروهای امنیتی تحت هر شرایط حمایت خواهند کرد.

یادآوری می کنیم، که در این روزها درگیری ها در ولایت غزنی میان نیروهای دولتی و جنگجویان گروه طالبان افزایش پیدا کرده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала