بازداشت دو کارمند وزارت مالیه به اتهام اخذ ده هزار دالر رشوه

© Photo / FB / AGOلوی سارنوالی / دادستانی کل افغانستان
لوی سارنوالی / دادستانی کل افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2021
عضو شوید
دادستانی کل کشور اعلام کرده است که دو کارمند وزارت مالیه به اتهام گرفتن مبلغ 10 هزار دالر امریکایی رشوه بازداشت شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، دادستانی کل در خبرنامه‌ی اعلام کرده است که این افراد به دنبال شکایت کارمند یک شرکت خصوصی در تاریخ 20 ثور از سوی دادستانی عمومی کنترل و مراقبت دادستانی کل به‌گونه‌ی باالفعل بازداشت شده‌اند.

بازداشت مدیر مبارزه با مواد مخدر کندز به اتهام گرفتن رشوه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
بازداشت مدیر مبارزه با مواد مخدر کندز به اتهام گرفتن رشوه

براساس خبرنامه، نماینده‌ی شرکت خصوصی در شکایت‌نامه‌اش عنوانی ریاست دادستانی کنترل و مراقبت نوشته است که برای انتقال احصاییه‌ی شرکت از کابل به یکی از ولایات به وزارت مالیه مراجعه کرده است، اما کارمندان وزارت مالیه به‌خاطر انجام این کار، نخست مبلغ ۱۵ هزار دالر امریکایی درخواست کرده و در نهایت روی 10 هزار دالر توافق کردند.

در خبرنامه آمده است که دادستانی عمومی کنترل و مراقبت پس از تحلیل و ارزیابی این شکایت‌نامه، افراد متهم را در یک عملیات اوپراتیفی در همکاری با نیروهای امنیتی ملی هنگام دریافت مبلغ ۱۰ هزار دالر امریکایی رشوت، از مربوطات حوزه‌ی اول امنیتی شهر کابل بازداشت کرده‌اند.

دادستانی کل گفته است که این قضیه به‌خاطر تکمیل تحقیقات و تقیب عدلی زیر کار است و افراد متهم نیز در حال حاضر تحت توقیف قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала