همسر محمدعلی کلی برای ساخت ورزشگاه به کابل آمد

© @https://twitter.com/DrabdullahCEهمسر محمدعلی کلی برای ساخت ورزشگاه به کابل آمد
همسر محمدعلی کلی برای ساخت ورزشگاه به کابل آمد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2021
عضو شوید
خلیله کاماچوعلی، همسر محمدعلی کلی، قهرمان سنگین‌وزن بوکس جهان برای ساخت یک ورزشگاه معیاری به کابل آمده است.

به گزارش اسپوتنیک، خلیله کاماچوعلی، همسر قهرمان سنگین وزن جهان محمد علی کلی به کابل آمده است. او روز سه‌شنبه (21 ثور) با عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی دیدار کرده است.

طبق اعلام سپیدار، همسر محمدعلی کلی برای ساخت استدیوم معیاری ورزشی به کابل آمده است.

آقای عبدالله از حمایت همسر محمدعلی کلی از جامعه‌ی ورزشی و مردم افغانستان قدردانی کرده و خواهان ادامه همکاری‌های او با ورزش‌کاران شده است.

رییس شورای عالی مصالحه در این دیدار به خانم کاماچو علی گفته است که محمدعلی کلی در جریان جهاد مردم افغانستان به پاکستان سفر کرد و از کمپ‌های مهاجران افغانستان دیدار کرده و  در سال 2002 به کابل آمده است.

او افزوده که حضور این چهره‌ی «اسطوره‌ای» در افغانستان و در حمایتش از مردم و قضایای انسانی برای همیشه در خاطره‌ها‌ی مردم افغانستان زنده است.

در این اعلامیه تصریح شده است که خانم آقای کلی گفته است که افغانستان و مردم این کشور جایگاه ویژه‌ای در قلب او و خانواده‌اش دارند و همیشه تلاش کرده است تا در عرصه‌ی ورزش و رشد و توسعه‌ی ورزش در خدمت مردم افغانستان باشد.

او خاطر نشان کرده است که حالا نیز برای ساخت استدیوم ورزشی معیاری و دیدار با ورزشکاران افغانی به کابل آمده است.

خانم کاماچو علی ابراز خرسندی کرده و گفته است که افغانستان مانند بخش‌های دیگر، در عرصه‌ی ورزش نیز به پیش‌رفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала