واکنش تند عبدالله: این حمله دشمنی آشکار با دین اسلام و مسلمانان بی‌گناه است

© https://twitter.com/Drabdullahواکنش عبدالله به انفجار امروز: این کار دشمنی آشکار با دین اسلام و مسلمانان بی‌گناه است
واکنش عبدالله به انفجار امروز: این کار دشمنی آشکار با دین اسلام و مسلمانان بی‌گناه است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
عضو شوید
شورای عالی مصالحه ملی با نشر یک خبرنامه می گوید که جنگ جاری و تحمیلی زمینه‌ساز چنین حوادث دلخراش، آزاردهنده و غم‌انگیز شده است، همچنان سطح خشونت و کشتار جاری غیرقایل قبول و تحمل‌ناپذیر است.

به گزارش اسپوتنیک، شورای عالی مصالحه ملی با نقل از دوکتور عبدالله عبددالله، رئیس این شورا به نشر یک خبرنامه اعلام کرد که تروریستان بدصفت و دشمنان مردم افغانستان در ادامه جنایات نابخشودنی‌شان، امروز دوم عید سعید فطر هنگام ادای نماز جمعه مسجدی را در ولسوالی شکردره کابل منفجر کرده و ملا امام و ده‌ها نمازگزار بی‌گناه را به‌شهادت رسانیدند.

مسجد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
انفجار خونین عید مردم شکردره را به غم آلوده کرد +فوتو

در ادامه خبرنامه آمده است: "این حمله ضدبشری، جنایت‌کارانه و ناروا در روز خوشی و شادی مسلمانان، دشمنی آشکار با دین مقدس اسلام و مؤمنان و مسلمانان بی‌گناه است".

رئیس شورای عالی مصالحه در این خبرنامه تاکید دارد که جنگ جاری و تحمیلی زمینه‌ساز چنین حوادث دلخراش، آزاردهنده و غم‌انگیز شده است. سطح خشونت و کشتار جاری غیرقایل قبول و تحمل‌ناپذیر است.

این در حالی‌ست که امروز جمعه، منابع محلی ولسوالی شکر دره ولایت کابل از وقوع یک انفجار در داخل یک مسجد خبر دادند. پولیس کابل با تائید رویداد اعلام کرد که انفجار در مسجد  «حاجی بخشی» رخ داده که در نتیجه آن 4 تن جان باخته و بیش از 20 تن دیگر مجروح گردیده اند.

مقام‌های محلی این ولسوالی می افزاید که در این رویداد 12 نفر جان باخته است، که امام مسجد نیز در جمع قربانیان این انفجار شامل می‌باشد.

تاکنون مسئولیت این انفجار را گروهی یا فردی به دوش نگرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала