زخمی شدن ولسوال خواجه‌عمری غزنی

© Shahhussain Murtazawi - FBزخمی شدن ولسوال خواجه‌عمری غزنی
زخمی شدن ولسوال خواجه‌عمری غزنی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
ولسوال خواجه عمری غزنی زخمی و نگهبانش در نتیجه ای انفجار ماین جان باخت. 

کشته شدن سرپرست فرماندهی پولیس ولسوالی گیروی ولایت غزنی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
کشته شدن سرپرست فرماندهی پولیس ولسوالی گیروی ولایت غزنی
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، مقامات محلی ولایت غزنی از زخمی شدن ولسوال ولسوالی خواجه عمری این ولایت در نتیجه انفجار ماین خبر داده و می‌گویند که یک محافظ وی در نتیجه این انفجار جان باخته است. چند روز قبل نیز فرمانده پولیس ولسوالی گیرو این ولایت به همراه چند غیر نظامی دیگر در نتیجه انفجار ماین در این ولسوالی جان باخته بودند.
اعضای شورای ولایتی غزنی از جابجایی ماین از سوی طالبان در بسیاری از مسیرها و مناطق خبر داده و خواهان خنثی سازی این ماین‌ها هستند.

حسن رضا یوسفی، عضو شورای ولایتی غزنی گفته است، که روز گذشته موتر احمد ضیا یعقوبی، ولسوال خواجه عمری در مربوطات آن ولسوالی با ماین کنار جاده برخورد کرده که در نتیجه شخص ولسوال زخمی شده است و یک محافظ وی جان باخته است.

یوسفی اظهار داشت، که طالبان در بیشتر مسیرهای این ولسوالی و برخی مناطق دیگر ماین جابجا کرده اند و اگر به زودی عملیات و خنثی سازی کامل این ماین‌ها آغاز نشود، به علاوه اینکه باعث تلفات همه روزه ملکی و نیروهایی دولتی می‌گردد موجب بدتر شدن اوضاع نیز خواهد شد.

همچنین این وکیل ابراز داشت که تحرکات طالبان در برخی مناطق مرکز غزنی و ولسوالی‌های خواجه عمری و قرباغ تاکنون ادامه دارد.

یادآوری می کنیم، که چند روز پیش فرمانده پولیس ولسوالی گیرو این ولایت به همراه چند غیر نظامی دیگر در نتیجه انفجار ماین در این ولسوالی جان باخته بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала