رئیس مجلس: گمرکات کشور غرق در فساد است

© https://twitter.com رئیس مجلس: گمرکات کشور غرق در فساد است
 رئیس مجلس: گمرکات کشور غرق در فساد است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
عضو شوید
رئیس مجلس نمایندگان می‌گوید که ۲۸ گمرک کشور غرق در فساد است و کسانی که در این اختلاس دست دارند باید شناسایی شوند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسا نه ها، میررحمان رحمانی، رئیس مجلس نمایندگان امروز (دوشنبه، ۳ جوزا) در نشست عمومی مجلس نمایندگان گفت، نام افراد دخیل در فساد گمرکات باید همگانی شود.

میررحمان رحمانی شفاخانه شخصی‌اش را به تداوی بیماران کرونا تخصیص داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2020
میررحمان رحمانی شفاخانه شخصی‌اش را به تداوی بیماران کرونا تخصیص داد

وی تاکید کرد که این موضوع را به گونه جدی پی‌گیری می‌کند و کسانی که دارایی مردم را دزدی می‌کنند، باید نام‌های‌شان افشا شوند.

رئیس مجلس نمایندگان به دبیرخانه این مجلس دستور داد که با رهبری وزارت مالیه در مورد افشای نام‌های افراد مسفد در گمرکات کشور در یک جلسه فوق‌العاده مجلس صحبت کند.

رحمانی افزود که آجندا برای افراد مفسد در تعیینات و فساد اختصاص داده شده و این افراد باید معرفی شوند. به گفته او در حال حاضر در ۲۸ گمرک کشور فساد بیداد می‌کند.

وی خاطرنشان ساخت که سالانه دو و نیم میلیارد دالر در کشور حیف و میل می‌شود و باید جلو این فساد گرفته شود.

این اظهارات آقای رحمانی در حال صورت می‌گیرد که قرار بود خالد پاینده، سرپرست وزارت مالیه در نشست عمومی امروز مجلس نمایندگان، فهرست افراد و مقام‌های دخیل در فساد گمرکات را با اعضای این مجلس شریک سازد.

پاینده در نشست روز بیست‌ونهم ماه ثور مجلس نمایند‌گان گفته بود که روزانه حدود هشت میلیون دالر از عواید ملی در گمرکات کشور حیف و میل می‌شود.

وی تاکید کرده بود که در این حیف و میل و تعیینات در گمرکات، شماری از مقام‌های حکومتی و اعضای مجلس نمایند‌گان، دست دارند و او حاضر نام‌های این افراد را افشا کند.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала