حمله ناکام طالبان به دوآب نورستان / ولسوال‌ نام‌نهاد این گروه کشته شد

© @https://twitter.comحمله ناکام طالبان به دوآب نورستان
حمله ناکام طالبان به دوآب نورستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2021
عضو شوید
منابع محلی در ولایت نورستان می‌گویند، حمله طالبان به ولسوالی دوآب این ولایت با کشته‌شدن ولسوال‌ نام‌نهاد این گروه عقب زده شد.

به گزارش اسپوتنیک، مقام‌های محلی در ولایت نورستان می‌گویند که جنگ‌جویان گروه طالبان بر پوسته‌های کمربندی ولسوالی دوآب حمله کردند که از سوی نیروهای امنیتی عقب زده شده است. دوآب در همسایه‌گی ولسوالی دولت‌شاه لغمان که چندی پیش به دست طالبان سقوط کرد، واقع شده است.

نورستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2021
حمله طالبان به پاسگاه پولیس در نورستان

حافظ عبدالقیوم، والی نورستان می‌گوید که در نتیجه این حمله چهار نفر به شمول ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی نورگرام کشته شده‌اند.

حافظ عبدالقیوم گفته است که گروه طالبان بامداد روز سه‌شنبه، چهارم جوزا، از چند جناح بر پوسته‌های کمربندی ولسوالی دوآب حمله کردند.

فرمانده پولیس نورستان نیز گفته است که در ضدحمله نیروهای امنیتی چهار عضو گروه طالبان در ولسوالی دوآب کشته شده و نه عضو دیگر این گروه زخمی شده‌اند.

از ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی نورگرام به نام «صاحب‌داد» یاد شده است.

ولسوالی دوآب در غرب پارون، مرکز نورستان موقعیت دارد. دوآب با ولسوالی دولت‌شاه لغمان که چند روز پیش به دست طالبان سقوط کرد، هم مرز است.

نورستان از ولایت‌های امن به شمار می‌رود و کمتر از درگیری بین نیروهای امنیتی و جنگ‌جویان گروه طالبان در این ولایت گزارش شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала