۵ کشته و ۱۱ مصدوم در پی برخورد موتر حامل شهروندان افغانستان با تریلر در ایران

© K. Bezhan۵ کشته و ۱۱ مصدوم در پی برخورد موتر حامل شهروندانی افغانستان با تریلر در ایران
۵ کشته و ۱۱ مصدوم در پی برخورد موتر حامل شهروندانی افغانستان با تریلر در ایران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2021
عضو شوید
 سرپرست اورژانس پیش درمانگاهی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ولایت کهگیلویه و بویراحمد ایران از برخورد مرگبار یک دستگاه خودرو ۴۰۵ حامل ۱۵ شهروند افغانستان با تریلر در محور «یاسوج به اصفهان» خبر داد.

برگشت صد هزار افغانستانی از ایران به افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2020
برگشت صد هزار مهاجر از ایران به افغانستان
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، جهانبخش وحدت نژاد در گفت و گو گفت: ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه پنجشنبه ششم جوزای ۱۴۰۰ در اثر برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه سواری پژوه ۴۰۵ حامل ۱۵ افغانستانی با تریلر در تونل شماره ۱۰ محور «یاسوج به اصفهان» ۵ سرنشین پژو در دم جان خود را از دست دادند، که یک نفر از این شمار راننده ایرانی بود.
وی اظهارکرد: شمار سرنشیان خودروی ۴۰۵ حدود ۱۶ نفر شامل ۱۵ شهروند افغانستانی بودند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی ولایت کهگیلویه و بویراحمد ایران خاطرنشان کرد: از شمار سرنشینان ۴ نفر مصدوم شدند که دو نفر از مصدومان با آمبولانس‌های اورژانس و هلال احمر به سمت لردگان در ولایت چهارمحال و بختیاری و دو نفر دیگر به سمت یاسوج، مرکز ولایت کهگیلویه و بویراحمد منتقل شدند.
گفتنی است، که پس از انتقال دو نفر از مصدومان این حادثه به مراکز درمانی یاسوج یکی از آنها اظهار کرد، که در صندوق عقب خودرو سواری هم تعدادی بودند و پس از اعزام آمبولانس اورژانس برای نجات آنها، حاضران در صحنه گفتند که چند نفر با وجود مصدومیت پس از درآوردنشان از صندوق عقب، پا به فرار گذاشتند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала