براى پاکارى شهر هرات حشر عمومى راه اندازى گرديد

© Photo / Facebook account of Herat Municipality Page براى پاکارى شهر هرات حشر عمومى راه اندازى گرديد
براى پاکارى شهر هرات حشر عمومى راه اندازى گرديد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
عضو شوید
برنامه حشر عمومى امروز توسط شهرداری هرات راه اندازی شد.

به گزارش اسپوتنیک، شهرداری هرات با نشر یک خبرنامه امروز دوشنبه (31، می) اعلام کرد که محمد نعیم بهیر معاون این اداره و غلام مصطفی خاضع رئیس حکومت‌داری شهری همراه با جمعی از جوانان رضا کار گروه "سیر علمی هریوا" طی راه‌اندازی یک حشر تنظیفی از مسیر چوک شهرنو الی چوک سینما جهت پاکی و صفایی شهر اشتراک ورزیدند.

درخواست سفير افغانستان براي خريد سلاح هاي روسي؛ اقدام نيك اما خيلي دير! - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
درخواست سفير افغانستان براي خريد سلاح های روسی؛ اقدام نيك اما خيلی دیر

جوانان رضا کار "گروه سیر علمی هریوا" هدف از راه‌اندازی این برنامه را مشارکت شهروندان در پاکی و صفایی شهر و ترویج فرهنگ شهرنشینی عنوان می‌کنند.
این جوانان می‌افزایند بعد ازین در پهلوی نارنجی پوشان اداره شاروالی هرات قرار خواهند داشت تا ازین طریق یک شهرپاک و عاری از کثافات را داشته باشیم.
خبرنامه می افزاید که محمد نعیم بهیر معاون اداره شهرداری هرات و غلام مصطفی خاضع رئیس حکومت‌داری شهری ضمن حمایت از راه‌اندازی چنین برنامه‌ها از سوی شهروندان و رضاکاران، باردیگر از تمام شهروندان به‌ویژه اصناف و کسبه‌کاران خواستند؛ تا در قسمت پاکی وصفایی شهرخویش با اداره شاروالی همکار باشند.
این در حالیست که مسئولان اداره شهرداری هرات همواره خواهان همکاری و هم‌یاری نهادها و شهروندان شریف هرات برای سهم‌گیری در پاکی و صفایی این شهر بوده است و این سهمگیری‌ها را بدیده قدر می‌نگرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала