بازداشت هفت پناهجو افغان توسط پولیس آلمان

© AFP 2023 / Bernd Thissenبازداشت هفت پناهجو افغان توسط پولیس آلمان
بازداشت هفت پناهجو افغان توسط پولیس آلمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
عضو شوید
هفت شهروند افغانستان که به صورت غیر قانونی وارد آلمان شده بودند، توسط پولیس بازداشت شدند.

به گزارش اسپوتنیک، پولیس فدرال آلمان امروز دوشنبه (7 جون)، با نشر یک خبرنامه گفته است که هفت پناهجو افغان که توسط یک شهروند بلغارستانی با یک موترباربری آورده شدند، در ایالت براندنبورگ بازداشت شده اند.

واکنش سفارت آلمان به کشتار هزاره ها  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
واکنش سفارت آلمان به کشتار هزاره ها 

در این خبرنامه آمده است که روز جمعه شاهدان با مراجعه با پولیس ایالت براندنبورگ، گفتند که یک موترباربری با شماره پلیت کشور بلغارستان، به طرف برلین در حرکت است، که افراد را منتقل می‌کند.

به گفته شاهدان عینی، افراد ناشناس در تلاش بودند به سایر موترها سیگنال برقرار کنند، پس از آنکه راننده بلغارستانی درب را باز کرد، هفت نفر به زمین افتادند و به طرف جنگل کنار بزرگراه فرار نمودند.

پولیس براندنبورگ در کنفرانس مطبوعاتی گفت که برای جستجو افراد از هلیکوپتر استفاده شده بود، پس از ارایه نشانه از سوی یکی از افسران، توانستیم همه را پیدا کنیم. این هفت نفر شامل دو جوان 19 ساله، پنج جوان 16 ساله و 17 ساله اند که قادر به ارائه شناسنامه هویت خود نبودند. آنها گفتند که شهروندان افغانستان می‌باشند.

تمام پناهجویان همراه به راننده موترباربری بازداشت شدند، افراد که زیر سن بودند، به اداره جوانان محل منتقل شدند، دو شهروند بزرگسال افغانستان که تقاضای پناهندگی داشتند به اداره مهاجرت محلی منتقل شدند.

پولیس این ایالت از باز شدن یک پروند کیفری علیه این پناهجویان بخاطر ورود غیر قانونی به آلمان تاکید دارد، همچنان تحقیقات در مورد راننده 56 ساله بلغارستان ادامه دارد، پس از پایان تحقیقات این راننده می تواند به ادامه سفر خود به کشور دانمارک ادامه دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала