دستور والی بادغیس به نیروهای امنیتی و دفاعی: موی‌سفیدان زمینه‌‌ساز سقوط و‌ تسلیمی را دستگیر کنید

© facebook Government Organizationدستور والی بادغیس به نیروهای امنیتی و دفاعی: موی‌سفیدان زمینه‌‌ساز سقوط و‌ تسلیمی را دستگیر کنید
دستور والی بادغیس به نیروهای امنیتی و دفاعی: موی‌سفیدان زمینه‌‌ساز سقوط و‌ تسلیمی را دستگیر کنید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
والی بادغیس پس از سقوط چندین پوسته و بیزهای امنیتی در این ولایت گفته است، که موی سفیدان و کسانی که به منظور میانجگری و زمینه سازی برای سقوط و یا تسلیمی مراجعه می کنند، دستگیر کنید. 
کشته شدن فرمانده ارتش محلی آب‌کمری ولایت بادغیس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
کشته شدن فرمانده ارتش محلی "آب‌کمری" ولایت بادغیس

به گزارش اسپوتنیک، حسام‌الدین شمس والی بادغیس به نیروهای امنیتی و دفاعی در این ولایت دستور داده است، که موی‌سفیدان زمینه‌ساز سقوط و تسلیمی پاسگاه‌ها و قرارگاه‌ها را دستگیر کنند.

او نوشته است: 
۱- به تمامی نیروهای امنیتی و دفاعی دستور دادم، تا کسانی که بنام مویسفید یا زیر هر عنوان دیگری، به پوسته ها و بیزهای امنیتی، به منظور وساطت و زمینه سازی برای سقوط یا تسلیمی مراجعه می کنند، توقیف نموده در صورت نیاز به مثابه دشمن بالای شان اجراات نمایند.
۲- به ریاست امنیت ملی و پولیس وظیفه سپرده شد، با افرادی که از طریق فضای مجازی در تضعیف روحیه نیروهای امنیتی و دفاعی به نفع دشمن فعال اند، دستگیر و تحت نظارت قرار دهند.

یادآوری می کنیم، که والی بادغیس این دستور را پس از آن صادر کرده است، که روز گذشته دو پاسگاه نیروهای پولیس و ارتش در منطقه‌ی لامان این ولایت بدون درگیری به‌دست گروه طالبان افتاد. افزون بر این در هفته روان ولسوالی جون بادغیس سقوط و شماری از نیروهای امنیتی و دفاعی در ولسوالی‌های جون و آب‌کمری بادغیس به گروه طالبان پیوستند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала