مشاور امنیت افغانستان از فرودگاه بین المللی حامد کرزی دیدار کرد

© Photo / Twitter account of NSC Afghanistanمشاور امنیت افغانستان از فرودگاه بین المللی حامد کرزی دیدار کرد
مشاور امنیت افغانستان از فرودگاه بین المللی حامد کرزی دیدار کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
دفتر شورای امنیت ملی می‌نویسد که مشاور امنیت ملی افغانستان به هدف فعال نگه داشتن فرودگاه هوایی بین‌المللی حامد کرزی، امروز از این فرودگاه دیدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر شورای امنیت ملی، امروز با نشر یک خبرنامه می گوید که حمدالله محب مشاور امنیت ملی افغانستان، به هدف فعال نگه داشتن فرودگاه هوایی بین‌المللی حامد کرزی مطابق با استندردهای سازمان بین‌المللی هوانوردی ملکی (ICAO)، از فرماندهی مأموریت حمایت قاطع مستقر در این فرودگاه دیدار کرد.

در ادامه این خبرنامه آمده است که مشاور امنیت ملی دولت افغانستان را در این دیدار سفیر ملکی ناتو، جنرال دیدریک فرمانده فرماندهی مشترک انتقال امنیت- افغانستان، رفیع فاضل معاون تخنیکی مشاور امنیت ملی، معاون و نماینده ارشد ملکی ناتو و قوماندان نظامی ترکیه مستقر در فرودگاه هوایی بین‌المللی حامد کرزی همراهی می‌کردند.
داکتر محب از ساحات کنترول ترافیک هوایی، خدمات اطفائیه و نجات، یونت مختلط میترولوژی (هواشناسی)، مدیریت مصونیت فرودگاه های هوایی، سیستم رادار، مخابرات و نظارت، سوق و اداره دیدار و همچنان حفظ و مراقبت و خدمات امنیتی این فرودگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала