غنی: فراهم ساختن خدمات عاجل بهداشتی، اولویت دولت است

© The Islamic Republic of Afghanistanغنی: فراهم ساختن خدمات عاجل بهداشتی، اولویت دولت است
غنی: فراهم ساختن خدمات عاجل بهداشتی، اولویت دولت است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
عضو شوید
ارگ ریاست جمهوری افغانستان از نشست رئیس جمهور این کشور با سرپرست وزارت صحت این کشور خبر داد. 
جان باختن 87 بیمار کرونایی دیگر در افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2021
جان باختن 87 بیمار کرونایی دیگر در افغانستان 

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان امروز شنبه نوشت: در جلسه ای که به ریاست رئیس جمهور محمد اشرف غنی در رابطه به موج سوم کرونا برگزارشد، در خصوص اولویت دادن خدمات عاجل بهداشتی برای مردم و مدیریت آکسیجن، بحث صورت گرفت. در این جلسه که در ارگ برگزار شد، ابتدا سرپرست وزارت صحت عامه در مورد واردات آکسیجن از بیرون، فعالسازی دوباره دستگاه های آکسیجن و افزایش بستر در درمانگاه ها، معلومات ارائه کرده، گفت که موج سوم در حال گذار است و از مردم می خواهیم که با جدیت رهنمودهای بهداشتی را عملی نمایند.
ارگ افزوده است، که رئیس جمهور غنی، تلاش داکتران و کارکنان بهداشتی را در ارائه خدمات بهداشتی باتوجه به امکانات موجود، ستایش کرد و گفت، که در وضعیت کنونی، ارائه خدمات عاجل صحی اولویت است.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که رئیس جمهور کشور گفت، که مردم این اطمینان را داشته باشند که در چارچوب امکانات موجود، موج سوم کرونا تا اکنون به گونه بهتر مدیریت شده است و تمام تصامیم حال و آینده به اساس اساسات علمی و تجارب گذشته اتخاذ می گردد.
در پایان این خبرنامه آمده است، که رئیس جمهور در اخیر سخنانش با اشاره به توزیع عادلانه واکسین کرونا، گفت: اولویت این است که واکسین به قشر آسیب پذیر داده شود و به منظور جلوگیری از ازدحام در تطبیق واکسین کرونا، آگاهی عامه به مردم داده شود.

یادآوری می کنیم، که در روزهای پسین روزانه نزدیک به صد نفر به دلیل گرفتار شده به ویروس کرونا جان می بازند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала