رییس جمهور غنی طرح امنیتی غرب کابل را تأیید کرد

© @https://twitter.com/ARG_AFGدرخواست رئیس جمهوری غنی از نیروهای امنیتی برای مقابله شدیدتر با طالبان
درخواست رئیس جمهوری غنی از نیروهای امنیتی برای مقابله شدیدتر با طالبان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
عضو شوید
دفتر معاون دوم ریاست جمهوری، اعلام کرد که طرح امنیتی غرب کابل در نشست امنیتی ویژه به ریاست محمداشرف غنی، رییس جمهور کشور، تأیید شده است.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی معاون دوم ریاست جمهوری روز شنبه (29 جوزا) اعلام کرد که این طرح در تاریخ (26 جوزا) در نشست امنیتی که به ریاست رییس جمهور و با حضور معاونانش، مشاور امنیت ملی، وزیر داخله، رییس عمومی امنیت ملی، رییس ستاد ارتش و معاون تخنیکی دفتر شورای امنیت ملی برگزار شده بود، تأیید شده است.

این دفتر گفته است که طرح امنیتی در مشورت با مردم این ساحه تهیه شده است.

محقق: ردشدن طرح امنیتی برای غرب کابل پرسش ‌برانگیز است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
محقق: ردشدن طرح امنیتی غرب کابل پرسش ‌برانگیز است

 نشست امنیتی به ریاست محمداشرف غنی این طرح را در «پرنسیب» مورد تأیید قرار داده است.

دفتر دانش می‌گوید که به شورای امنیت ملی هدایت داده شده است که با ایجاد یک گروه کاری فنی با با اشتراک نماینده‌گان دفاتر معاونان رییس جمهور طرح امنیتی غرب کابل را به صورت همه جانبه بررسی و نهایی کند.

به همین ترتیب، طبق اعلام دفتر معاون دوم ریاست جمهوری، به شورای امنیت ملی دستور داده شده است که با اقدامات واضح کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت، طرح امنیتی غرب کابل را به جلسه بعدی ارائه کند.

دفتر معاون دوم ریاست جمهوری می‌گوید که به وزارت داخله و ریاست عمومی امنیتی دستور داده شده است که هر نهاد در ساحه مربوط خود اقدامات عاجل را روی دست گیرند.

رییس جمهور غنی پس از حمله مرگ‌بار به مکتب سیدالشهدا در هژدهم ثور امسال در دشت برچی شهر کابل به محمدسرور دانش وظیفه داد که طرح جامعی را برای تأمین امنیت این منطقه تهیه و ریاست جمهوری پیش‌کش کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала