واکنش عطامحمد نور به تقرر بسم‌الله محمدی به عنوان سرپرست وزارت دفاع

© Sputnik / T.AZIMعطا محمد نور، رئیس اجراییه حزب جمعیت اسلامی افغانستان در نشست بین‌الافغانی در مسکو
عطا محمد نور، رئیس اجراییه حزب جمعیت اسلامی افغانستان در نشست بین‌الافغانی در مسکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
عضو شوید
رهبر جمعیت اسلامی تقرر بسم‌الله محمدی را به عنوان سرپرست وزارت دفاع ملی «انتخاب نیکو» خوانده و او را فردی با تجربه در مدیریت جنگ دانسته است.

عطامحمد نور رهبر جمعیت اسلامی امروز شنبه(29 جوزا) تقرر بسم‌الله محمدی را به عنوان سرپرست وزارت دفاع ملی انتخاب نیکو دانسته و تاکید کرده که با حضور آقای محمدی در وزارت دفاع ملی، شاهد پیروزی‌های چشمگیر در دفاع از وطن خواهیم بود.

رهبر جمعیت اسلامی: او با تجربه سرشار از مدیریت جنگ و نبردهای مختلف چهل ساله از دژ تسخیر ناپذیر و نگین جهاد و مقاومت، پنجشیر حماسه ساز، همیشه در امور محوله موفق بوده است.

به باور آقای نور، «شجاعت، تدبیر، درایت، تجربه و سازماندهی خوب نیروها از نکات بارزی است که می‌تواند راه موفقیت را برای برادر عزیزم آقای محمدی در ماموریت جدید هموار کند.

رهبر جمعیت اسلامی تصریح کرده «همان‌گونه که مجاهدین به عنوان نیروهای بزرگ و مدافع اصلی این کشور همیشه در دشوارترین لحظات از آب و خاک ما دفاع کرده‌اند، این بار نیز با حضور آقای محمدی در راس وزارت دفاع ملی، یکبار دیگر شاهد پیروزی‌های چشم‌گیر در دفاع از مادر وطن خواهیم بود».

قرار بود بسم‌الله محمدی به عنوان سرپرست وزارت داخله گماشته شود، ولی در آخرین لحظات به سرپرستی وزارت دفاع ملی تعیین شد.

بسم‌الله محمدی در حالی سکان وزارت دفاع کشور را به عهده می‌گیرد که جنگ شدید در نقاط مختلف جریان دارد و ولسوالی‌های زیادی نیز سقوط کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала