پیام شاد باد وزارت خارجه افغانستان به رئیس جمهور منتخب ایران: امیدواریم پیوند برادری مستحکم‌تر شود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پیام شاد باد وزارت خارجه افغانستان به رئیس جمهوری منتخب ایران: امیدواریم پیوند برادری مستحکم‌تر شود
پیام شاد باد وزارت خارجه افغانستان به رئیس جمهوری منتخب ایران: امیدواریم پیوند برادری مستحکم‌تر شود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2021
عضو شوید
وزارت امور خارجه افغانستان به مناسبت برگزاری موفقانه انتخابات ریاست جمهوری ایران به رئیس جمهور جدید این کشور پیام شاد باد فرستاد. 
رئیسی رییس جمهور ایران شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
رئیسی رییس جمهور ایران شد

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه افغانستان در پیام شاد باد به مناسبت برگزاری موفقانه انتخابات ریاست جمهوری ایران امروز یکشنبه ۳۰ جوزا ۱۴۰۰  نوشت: وزارت امور خارجۀ افغانستان، انتخاب جلالتمآب سید ابراهیم رئیسی را به عنوان سیزدهمین رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران به مردم و وزیر امور خارجۀ جمهوری اسلامی ایران مبارک باد می گوید.
در ادامه این پیام شاد باد آمده است، که افغانستان و ایران به عنوان دو کشور همسایه و برادر با شاخصه های مشترک فرهنگی و روابط حسنۀ تاریخی فرصت های فراوانی برای همکاری در جهت تأمین صلح و رفاۀ دو کشور دارند.
در پایان این پیام وزارت خارجه افغانستان افزوده است، که با توجه به تجارب، شخصیت مدبر و فعال جلالتمآب رئیسی، وزارت امور خارجه امیدوار است در دوره ریاست جمهوری ایشان پیوند برادری و دوستی بر اساس مشترکات میان دو کشور، بیشتر از پیش ارتقأ یابد و دو کشور برای رفع چالش های مشترک و تأمین صلح و رفاه که خواست حقیقی مردمان شان می باشد، شاهد همکاری های بیشتر و مؤثر تر باشند.

یادآوری می کنیم، که روز جمعه سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران با حضور پر شور مردم این کشور و همچنین در ۱۳۳ کشور خارجی برگزار شد. در این دور از انتخابات آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала