صالح به پاکستان: قیمت همسوویی با طالب بسیار سنگین خواهد بود

© Photo / Facebook account of ARGصالح به پاکستان: قیمت همسوویی با طالب بسیار سنگین خواهد بود
صالح به پاکستان: قیمت همسوویی با طالب بسیار سنگین خواهد بود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
عضو شوید
معاون اول ریاست جمهوری افغانستان، پس از بازگشت از امریکا به کابل گفت که هزینه همسویی پاکستان با گروه طالبان سنگین خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح معاون نخست رئیس جمهور افغانستان درمورد صلح گفته است اسلام اباد به عنوان میزبان طالبان از روز زایش تا امروز میتواند نقش قابل لمس در صلح بازی کند و بدینسان به دوست قابل باور ملت افغانستان تبدیل گردد.

سفر غنی و عبدالله به امریکا؛ ایجاد خلا یا تلاش برای پرکردن خلاها؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
سفر غنی و عبدالله به امریکا؛ ایجاد خلا یا تلاش برای پرکردن خلاها؟

آقای صالح تصریح کرد: "گزینه دیگر که برای ابد در دور صفر و هیچ خواهد چرخید این است که آنها به سیاست کنونی خویش ادامه دهند و ادامه سیاست کنونی یعنی در حرف با جمهوریت در عمل با طالبان هم برای ما وهم برای خودشان چیزی به جز از دستا و پا زدن در لجن زار بی اعتمادی نخواهد بود. سیاست انکار و بازی با الفاظ قناعت ساز نیست. گروه طالب هیچ امکان ندارد بر افغانستان چیره گردد. هیچ امکان ندارد. قمیت همسوویی با طالب بسیار سنگین خواهد بود."
او در ادامه افزوده است که گسترش روابط تجارتی افغانستان با اسیای میانه و ایران ثابت ساخت که افغانستان سبد خیرات نیست بلکه میتواند منبع درآمد برای همسایه ها باشد.
معاون اول رئیس جمهوری افغانستان سفر اشرف غنی به امریکا را یکی از پردستاوردترین سفرهای وی دانست و گفت که روابط کابل و واشنگتن وارد مرحله جدیدی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала