سفارت امریکا در کابل: ما هیچ برنامه ای برای بستن سفارت نداریم

CC0 / USAID Afghanistan / سفارت امریکا در کابل: ما هیچ برنامه ای برای بستن سفارت نداریم
سفارت امریکا در کابل: ما هیچ برنامه ای برای بستن سفارت نداریم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
عضو شوید
سفارت ایالات متحده امریکا نوشته است، که سفارت این کشور در کابل باز است و همچنان باز خواهد ماند.

بایدن سفارت امریکا در کابل را فعال نگه می دارد تا وضعیت بدتر نشود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2021
بایدن سفارت امریکا در کابل را فعال نگه می دارد تا وضعیت بدتر نشود
به گزارش اسپوتنیک، سفارت امریکا در پیام تویتری نوشت: طبق دستور رئیس جمهور بایدن، ما به حضور پررنگ دیپلماتیک خود در کابل ادامه خواهیم داد تا طیف وسیعی از کارها را با دولت و مردم افغانستان انجام دهیم. ما هیچ برنامه ای برای بستن سفارت نداریم.
این سفارت افزوده است، که سفارت ایالات متحده دائماً در حال برنامه ریزی برای موارد احتمالی و چگونگی کاهش خطرات برای برنامه ها و برنامه های ما است. ما از چالش های امنیتی برای فعالیت در افغانستان آگاه هستیم و حضور خود را در صورت لزوم برای رفع این چالش ها تنظیم خواهیم کرد.
در ادامه پیام سفارت امریکا آمده است، که ما اطمینان داریم که می توانیم کار خود را به روشی ایمن و به نفع افغانستان و روابط دو جانبه انجام دهیم. مشابه تمام مأموریت های ما در خارج از کشور، سفارت برای حفاظت ایمن از پرسنل و امکانات ما برنامه های امنیتی خوبی ایجاد کرده است.
در آخرین پیام تویتری این سفارت افزوده است، همانطور که رئیس جمهور بایدن و وزیر امور خارجه بلینکین گفتند، در حالی که حضور نظامی ایالات متحده در افغانستان پایان می یابد، سفارت ایالات متحده برنامه های کمک های دیپلماتیک، بشردوستانه و امنیتی ما را در افغانستان ادامه خواهد داد. مشارکت پایدار!

یادآوری می کنیم، که پیش از گزارش های به نشر رسیده بود که امریکا پس از بیرون کردن نیروهای نظامی اش از افغانستان، شمار دیپلمات هایش را نیز در این کشور کاهش می دهد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала