محب: شماری از شهروندان روسیه در زندان های افغانستان محبوس هستند.

© Photo / NSCAfghanحمدالله محب، مشاور امنیت ملی افغانستان
حمدالله محب، مشاور امنیت ملی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
مشاور امنیت ملی رئیس جمهور غنی در صحبت های از وجود شماری از روس ها در زندان های افغانستان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، حمدالله محب، مشاور رئیس جمهور افغانستان در امور امنیت ملی گفت که برخی زندانی ها در زندان های افغانستان روس زندانی هستند.

آقای محب در مصاحبه‌ای با شبکه روسیا 24 ضمن صحبت در مورد همکاری احتمالی مسکو و کابل صحبت خاطرنشان کرد که افغانستان "از روسیه انتظار حمایت خاصی ندارد".

دیدار و گفت و گوی دبیر شورای امنیت روسیه با حمدالله محب  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
دیدار و گفت و گوی دبیر شورای امنیت روسیه با حمدالله محب 

آقای محب در ادامه گفت: "ما می خواهیم که درک مشترکی از تهدیدها داشته باشیم و سپس همه بخش کار خود را انجام می دهند ... به عنوان مثال، شهروندان روسیه و شهروندان آسیای میانه در زندان های افغانستان محبوس هستند. برای شما مهم است که بفهمید چرا این افراد به جنگ رفتند و برای جلوگیری در آینده باید کدام اقداماتی صورت گیرد".

مشاور امنیت ملی اشرف غنی، رئیس جمهور گفت: ما نیازی به جایگزین کردن یک ابرقدرت با ابرقدرت دیگر نداریم، صلح و ثبات تنها در صورت همکاری با همه در منطقه و فراتر از آن ممکن هستند اما ما از شرکای خارجی می‌خواهیم به نیروهای امنیتی و دفاعی ما در مبارزه با تروریسم که برایش در نظر گرفته شده‌اند، کمک کنند، نه این که در امور داخلی ما مداخله کنند. ما از حمایت فنی از سوی همه شرکای خارجی، البته، از سمت چین، هند و روسیه استقبال می‌کنیم.

مشاور امنیت ملی در مورد چگونگی زندانی شدن روس ها و اینکه آیا این افراد با گروه های افراطی ارتباط دارند یا خیر، چیزی نگفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала