در گیرودار درگیری ها در غزنی، رئیس جدید امنیت ملی این ولایت بکارش آغاز کرد

© ghazni governor media office در گیرودار درگیری ها در غزنی، رئیس جدید امنیت ملی این ولایت بکارش آغاز کرد
در گیرودار درگیری ها در غزنی، رئیس جدید امنیت ملی این ولایت بکارش آغاز کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
عضو شوید
دفتر رسانه ای مقام ولایت غزنی از آغاز به کار رئیس جدید امنیت این ولایت در حالی خبر می دهد، که درگیری های در پیرامون مرکز شهر غزنی به شدت جریان دارد. 
درگیری های شدید در پیرامون شهر غزنی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
درگیری های شدید در پیرامون شهر غزنی

به گزارش اسپوتنیک، دفتر رسانه ای مقام ولایت غزنی امروز یکشنبه ۲۰ سرطان ۱۴۰۰ نوشت: عبدالبصیر سیرت رئیس جدید ریاست امنیت ملی غزنی امروز رسما از سوی محمد داود والی غزنی و داکتر محمد عارف شاه جهان معاون تامیناتی ریاست عمومی امنیت ملی به مردم این ولایت معرفی و به کارش آغاز کرد.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که محمد داوود والی غزنی هنگام معرفی رئیس جدید امنیت ملی گفت، که گروه های تروریستی در این ولایت بارها تلاش کرده اند تا نقشه های شوم خود را در غزنی عملی نمایند، اما به دلیل تلاش های مقامات امنیتی پلان های دشمن تاکنون ناکام شده است.
دفتر رسانه ای مقام ولایت غزنی افزوده است، که عبدالبصیر سیرت رئیس جدیدامنیت ملی گفت: "او تحت تأثیر هیچ وضعیت سیاسی فعلی قرار نگرفته و تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت مردم این ولایت انجام خواهد داد".
سیرت در ادامه بر لزوم هماهنگی بهتر بین نیروهای امنیتی و وحدت بین مردم تأکید کرد و افزود، که در تأمین امنیت، اجرای قانون و سرکوب تروریست ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
یادآوری می کنیم، که هم اکنون درگیری های در پیرامون شهر غزنی میان نیروهای دولتی و جنگجویان گروه طالبان به شدت جریان دارد و گواهان می گویند، که جنگجویان گروه طالبان خانه های مردم را سنگر ساخته و به خانه های مردم هاوان پرتاب می کنند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала