رئیس جمهور به افسران متقاعد: شما سرمایه معنوی کشور هستید

© @https://twitter.com/ARG_AFGرئیس جمهوربه افسران متقاعد: شما سرمایه معنوی کشور هستید
رئیس جمهوربه افسران متقاعد: شما سرمایه معنوی کشور هستید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
عضو شوید
رئیس جمهور کشور می‌گوید که از تجارب افسران متقاعد ارگان‌های امنیتی و دفاعی کشور در مورد جنگ، پلان‌گذاری و سوق و اداره کار گرفته خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دفتر مطبوعاتی ارگ، محمد اشرف غنی، رئیس جمهور با متقاعدین نیروی های امنیتی و دفاعی کشور در ارگ دیدار کرده است.

رئیس جمهور غنی دراین دیدار به افسران متقاعد گفته است،  که شما جنرالان متقاعد سرمایه‌های معنوی کشور هستید و از تجربه و دانش بلند برخوردار می‌باشید.

غنی به طالبان: ، گرفتن افغانستان قلب می‌خواهد، بیایید سلطان قلب‌ها شوید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2021
غنی به طالبان: گرفتن افغانستان قلب می‌خواهد، بیایید "سلطان قلب‌ها" شوید

رئیس جمهور خطاب به آنان گفت که مشورت‌های شما در مورد جنگ، پلانگذاری و سوق و اداره مهم است و می‌شود از آن در زمینه‌های مختلف استفاده صورت گیرد.

رئیس جمهور کشور گفت که امروز عید سرباز و همۀ نیروهای امنیتی و دفاعی کشور می باشد و جای افتخار است که در این شرایط مهم خیزش های مردمی می خواهند تحت چتر و مدیریت نیروهای امنیتی و دفاعی، فعالیت های شان را در راستای مبارزه با دشمن و حراست از تمامیت ارضی و نوامیس ملی به پیش ببرند.

این در حالی است که آقای غنی در سخنرانی‌اش به مناسبت عید قربان در این کشور گفت که برای سه تا شش ماه آینده یک برنامه فوری و عملی برای تغییر وضعیت جنگ افغانستان تهیه شده و این برنامه قادر به تغییر وضعیت جنگ در افغانستان خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала