بسم الله محمدی: وضعیت امنیتی به نفع دولت و مردم در حال تغییر است

© https://www.facebook.comبسم الله محمدی نیروهای مسلح افغانستان در جنگ علیه
بسم الله محمدی نیروهای مسلح افغانستان در جنگ علیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
عضو شوید
سرپرست وزارت دفاع ملی، طی سفر به ولایت پکتیا می گوید که نیروهای دولتی در حالت تعرضی قرار دارند و وضعیت امنیتی، در حال تغییر به نفع دولت و مردم است.

سترجنرال بسم الله محمدی سرپرست وزارت دفاع ملی، امروز به منظور بررسی وضعیت امنیتی، به قول اردوی 203 تندر در پکتیا رفت، که در حال حاضر تامین امنیت ولایات پکتیا، پکتیکا، غزنی، لوگر، خوست و میدان وردک مسئولیت این قول اردو می باشد.

عبدالمالک ځاځی رئیس شورای ولایتی پکتیا، خواستار توجه بیشتر وزارت دفاع به این ولایت شد و گفت که کندک های قطعات خاص و کوماندو که از این ولایت رفته اند، دوباره به این ولایت اعزام شوند.

سرپرست وزارت دفاع ملی: «پکتیای بزرگ، در قوای مسلح مسئولیت بزرگ داشته و قربانی نیز داده، ما برای دفاع از خاک خود آماده هستیم؛ اما برای ولایت خود حق و امکانات می خواهیم».

تورنجنرال گل نبی احمدزی والی پکتیا، از پس گیری ولسوالی سقوط کردۀ این ولایت خبر داد و گفت که در برخی مناطق این ولایت، به راه اندازی عملیات نیاز است.

احمدزی افزود: «تروریستان با حمایت خارجی ها، از آن سوی خط فرضی دیورند به این طرف می آیند، که بسته کردن راه ها ضروری است؛ در این راستا از همکاری شما قدردانی می کنیم و خواهان برداشتن گام های عملی دراین راستا هستیم».

سرپرست وزارت دفاع ملی گفت که نیروهای امنیتی افغان، در حالت تعرضی قرار دارند و وضعیت امنیتی در حال تغییر به نفع دولت و مردم است و مشکلات موجود در پکتیا نیز رفع می شود.

بسم الله محمدی گفت: «من به شما اطمینان میدهم که در راستای حل مشکلات، به اندازه توان خود تلاش می کنم، این وطن ما است و نگهداری آن مسئولیت هر فرد است، به طالب هیچ نوع مسئولیت ملی، مشروعیت دینی و حیثیت باقی نمانده است».

محمدی افزود که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، از تمام توان شان برای صلح و ثبات استفاده می کنند و مصروف تطبیق پلان های جدی می باشد.

​سرپرست وزارت دفاع ملی: «خداوند(ج) همراۀ ما است، همکاری دنیا را باخود داریم وسایل نیز در اختیار داریم، در بخش اکمالات هیچ مشکلی نداریم، شماری از هیلکوپترها به قوای هوایی رسیده و دیگر هم می رسد، ما به نمایندگی از جهان در مقابل تروریزم می جنگیم، تروریزم، تروریستان و حامیان شان حالا برای همه معلوم است.

این درحالی است که در حدود دو نیم ماه گذشته، مخالفین مسلح دولت حملات شان را افزایش داده اند و در ولایات مختلف، حدود 180 ولسوالی را تصرف کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала