زمان آغاز امتحانات مکاتب اعلام شد

© Photo / موسسه تحصیلات عالی لوگرزمان آغاز امتحانات مکاتب اعلام شد
زمان آغاز امتحانات مکاتب اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2021
عضو شوید
وزارت معارف افغانستان، زمان برگزاری امتحانات سالانه مکاتب دولتی و خصوصی در مناطق گرمسیر و امتحانات چهارونیم ماهه در مناطق سردسیر و نهایت سردسیر را اعلام کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت معارف افغانستان با نشر اعلامیه‌ای گفته است که امتحانات سالانه‌ی سال آموزشی 1399 در مناطق گرمسیر تکمیل نشده بود و امتحانات مضامین باقی‌مانده از تاریخ ششم ماه اسد با درنظرداشت توصیه‌های وزارت صحت عامه و رعایت فاصله‌ی اجتماعی، گرفته می‌شود.

در اعلامیه این وزارت نیز آمده است که مکاتب مناطق سردسیر و نهایت سردسیر از تاریخ 2 الی 5 اسد آماده گی لازم را برای تدویر امتحانات چهارنیم ماهه اتخاذ نمایند و از تاریخ 6 الی اخیر ماه اسد امتحانات چهارنیم ماهه را با در نظرداشت شرایط صحی و رعایت فاصله اجتماعی در ساحات باز در دو یا سه شفت برگزار نمایند.

وزارت معارف افزوده است که ادارات مکاتب مکلفند که توصیه‌های صحی از جمله پوشیدن ماسک، خودداری از تجمعات، رعایت فاصله‌ی اجتماعی و برگزاری امتحانات در فضای باز را در نظر بگیرند.

وزارت صحت عامه در هشتم جوزا به هدف جلوگیری از گسترش موج سوم ویروس کرونا، دانشگاه‌ها، مکاتب و کورس‌ها در ولایت‌های کابل، غزنی، هلمند، قندهار، لوگر، ننگرهار، پکتیا، پروان، میدان‌وردک، پنجشیر، بلخ، لغمان، بدخشان، کاپیسا، کندز و نیمروز را برای دو هفته رخصت اعلام کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала