رحمانی: با تمام توان از نیرو های امنیتی و دفاعی کشور حمایت می‌کنیم

© https://twitter.com رییس مجلس نمایندگان از طالبان خواستار تمدید آتش‌بس شد
  رییس مجلس نمایندگان از طالبان خواستار تمدید آتش‌بس شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
رییس مجل نمایندگان در نشست فوق‌العاده شورای ملی گفت که جنگ هیچ برنده‌ای ندارد و تنها متضررین این جنگ ملت افغانستان است. او همچنان تاکید کرد که با تمام توان از قوای امنیتی و دفاعی دفاع خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، میر رحمان رحمانی رییس مجل نمایندگان امروز دوشنبه (۱۱ اسد) در نشست فوق‌العاده شورای ملی گفت: « ما نمایندگان شورای ملی خود را متعهد به دفاع از کشور می‌دانیم و از هیچ تلاشی برای دفاع از مردم افغانستان دریغ نخواهیم کرد».

رحمانی گفت: «جنگ هیچ برنده‌ای ندارد و تنها متضرر آن ملت افغانستان است».

جلسه شورای فوق العاده شورای ملی به دستور اشرف غنی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2021
جلسه شورای فوق العاده شورای ملی به دستور اشرف غنی

وی گفت که با خروج نیروهای خارجی از افغانستان تمام مسئولیت‌ها به دوش نیروهای امنیتی و دفاعی افتاد، نیروهای امنیتی با شهامت این مسئولیت را به عهده گرفتند، اطمینان می‌دهیم در کنار نیروهای امنیتی خود هستیم.

رییس مجلس نمایندگان در کنار تاکید بر حمایت از قوای مسلح ملی، بر ضرورت حمایت از نیروهای خیزش ملی در برابر طالبان تاکید کرده و این نیروها را در راستای تقویت مورال قوای مسلح مفید خواند.

وی تاکید کرد که از سایر نمایندگان مردم توقع داریم که از هیچ گونه تلاش برای دفاع از سرزمین و مردم دریغ نورزند.

رییس مجلس نمایندگان گفت که در صلح زیستن یکی از حقوق انسانی و اسلامی هر شهروند است، ملت افغانستان بیشتر از همه مستحق صلح می‌باشند.

گفتنی است که در نشست فوق‌العاده امروز دوشنبه(۱۱اسد) رییس جمهور غنی به شمول تمام اراکین بلندپایه دولت و رهبران سیاسی اشتراک کرده و قرار است تا ساعات بعد اعلامیه مشترکی در پیوند به وضعیت کنونی کشور اعلام شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала